AKTUALNO

Uz dopuštenje, naravno: BMW prikuplja podatke vlasnika kako bi poboljšao svoje značajke u autu

‘To radimo samo uz dopuštenje svakog kupca - oni ga moraju dati - i gotovo 80 posto kupaca to čini‘, rekao je Fagschlunger.

Korištenje infotainment sustava

 BMW

U izvješću australskog Carsalesa, voditelj projekta BMW Serije 7 Christoph Fagschulnger izjavio je kako je BMW prikupljao podatke od svojih kupaca pri svakoj vožnji uz njihovo dopuštenje posljednjih tri godine. Prikupljeni podaci koristili su se za razvoj vozila, uključujući značajke pomoći vozaču sljedeće generacije i autonomnu vožnju.

image

Korištenje infotainment sustava

BMW

Uz dopuštenje vozača, BMW automobili šalju pakete podataka u München u bilo kojoj od ove tri situacije: kada je vozilo ugašeno, tijekom gašenja motora u stanju mirovanja ili prilikom punjenja (za EV i PHEV). Automobil pohranjuje podatke, a zatim ih šalje BMW-u putem sigurne, ali jednostavne mobilne veze. Prijenos podataka plaća bavarska marka i filtrira se prema potrebnim informacijama.

image

Ponašanje u prometu (ilustracija)

BMW

Prema Fagschlungeru, oko četiri od pet vlasnika BMW-a pristaju poslati podatke natrag tvrtki u navedene svrhe. Proizvođač automobila je već dobio 1,2 milijarde kilometara stvarnih (i anonimnih) podataka o vožnji od svojih kupaca. Očekuje se da će do kraja godine prijeći preko 2 milijarde km. "To radimo samo uz dopuštenje svakog kupca - oni ga moraju dati - i gotovo 80 posto kupaca to čini", rekao je Fagschlunger.

image

Analiza podataka

BMW

"Pokazuje nam stvari kao što su gdje se koristi aktivno krstarenje, kontrola trake, kako se koristi, postoji li degradacija sustava i je li kupac sretan da ga koristi?" Neke od stvari koje je BMW otkrio koristeći te podatke je da 60 posto kupaca s Professional verzijom navigacije koristi aktivni tempomat. Međutim, samo 36 posto tih kupaca koristi pomoć pri upravljanju i funkcije održavanje trake.

image

Korištenje infotainment sustava

BMW

"Analiziramo zašto. To je potpuno drugačije u geo-regijama i moramo proći kroz podatke kako bismo utvrdili je li to zbog gustog prometa ili uvjeta na cestama, a onda se to koristi za poboljšanja temeljena na podacima", objasnio je Fagschlunger.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 23:57