AKTUALNO

Utjelovljenje jednostavnosti i izdržljivosti: Ovo su novi logotip i novi amblem Dacije

Cjelokupni grafički dizajn krajnje je pojednostavljen i podsjeća na Dacijinu posvećenost stvaranju esencijalnih vozila
Dacia novi amblem
 Dacia

Dacia, marka koja od samog začetka prkosi pravilima, danas nam se predstavlja u nekom novom, odvažnijem, suvremenijem i autentičnijem svjetlu. Objavivši novu strategiju početkom ove godine kad smo imali prilike vidjeti na konceptu Bigster na kojem smo prvi put vidjeli novi amblem, Dacia je dala do znanja da okreće novu stranicu u svojoj povijesti.

Novo poglavlje odražava se u novom logotipu, amblemu, bojama i terenima koje tek treba pokoriti... No ipak, marka ostaje vjerna svojem duhu. Iako formula uspjeha ostaje ista, novi vizualni identitet dodatno naglašava njezine vrijednosti: jednostavnost, autentičnost i robusnost, uvijek po poštenoj cijeni.

image
Dacia novo logo
Dacia

Denis Le Vot, CEO marke Dacia, opisuje Daciju kao "marku koja definira značenje esencijalnog vozila” i koja je istodobno pristupačna i privlačna. Marka od samog početka uživa jedinstvenu poziciju na tržištu te bi u narednim godinama trebala samo rasti",

Novi logotip i novi amblem simboliziraju Dacijinu posebnost i odvažnost te čine krunu obnovljenog vizualnog identiteta. Plod su napora dizajnerskog tima koji je kroz njih želio izraziti suštinu Dacijine filozofije kojom se marka vodi od samog početka.

Logotip, središnji element novog vizualnog identiteta, ostavlja snažan dojam čvrstoće i stabilnosti. Oblik slova „D” i „C” namjerno je pojednostavljen, a sama su slova prikazana kao međusobno zrcalne slike koje simboliziraju ekonomično razmišljanje i dovitljivost marke. Geometrijske linije logotipa stvaraju dojam mehaničkog kretanja niza slova.

image
Dacia Bigster Concept
Dacia

Amblem, s druge strane, predstavlja samo srce logotipa jer su u njemu slova „D” i „C” povezana kao lancem; snažno i neraskidivo. Zahvaljujući tomu novi je amblem moćan, znakovit i lako prepoznatljiv, čak i izdaleka.

Iako jednostavni i lako razumljivi, novi elementi vizualnog identiteta nabijeni su značenjem te odražavaju izdržljivost Dacijinih modela – kvalitetu u kojoj svakodnevno uživaju milijuni kupaca.

image
Dacia novi amblem
Dacia

Cjelokupni grafički dizajn krajnje je pojednostavljen kako bi nas podsjetio na Dacijinu posvećenost stvaranju esencijalnih vozila. Svi elementi dizajna savršeno se nadopunjuju i tvore cjelinu, pri čemu pokazuju potencijal za digitalnu primjenu. Baš kao i marka koju predstavljaju, elementi grafičkog dizajna istovremeno su snažni i fleksibilni. Na primjer, slovo „D” u obliku strelice na logotipu usmjerava pogled prema središtu dizajna te pritom stvara dojam kretanja koji nam otkriva usmjerenost marke prema budućnosti.

Počevši od lipnja ove godine novi identitet marke postupno će se komunicirati različitim kanalima (internetske stranice marke, oglašavanje, brošure...), a od 2022. godine krasit će i Dacijina prodajna mjesta. Novi logotip i amblem zasjat će na Dacijinim vozilima od druge polovice 2022.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 01:45