PREMIJERA

U Parizu pokazan električni Alpine A110 E-ternité, koncept s 242 KS koji najavljuje nasljednika

Alpine nema namjeru proizvoditi A110 E-ternité: ovaj projekt je usmjeren na to da se pripremimo za ono što dolazi

Alpine A110 E-ternite

 

 

 

 

 

 Alpine

Alpine prelazi na električni pogon i tvrtka pokazuje što možemo očekivati ​​od sljedeće generacije sportskih automobila pokazujući nam verziju svog trenutnog automobila na baterijski pogon pod nazivom A110 E-ternité.

Prvobitno predstavljen na Velikoj nagradi francuske Formule 1 2022. u srpnju, A110 e-ternité dajas je ponovno prikazan na Paris Motor Showu. Prototip slavi 60. godišnjicu modela A110 i daje uvid u budućnost.

image

Alpine A110 E-ternite

Alpine

Dizajniran kako bi odgovarao "performansama, ravnoteži i agilnosti" modela s unutarnjim izgaranjem, prototip je opremljen baterijom od 60 kWh koja koristi module dobivene iz Méganea E-Techa. Međutim, ovo nije bila izravna zamjena jer su inženjeri morali izraditi posebna kućišta baterija za A110 i optimizirati raspodjelu težine.

image

Alpine A110 E-ternite

Alpine

Što se tiče potonjeg, prototip ima četiri baterijska modula smještena u prednjem dijelu kupea i još osam smještenih straga. To automobilu daje raspodjelu težine 42/58, što je gotovo identično postavci modela s unutarnjim izgaranjem (43/57). Dok baterija teži 392 kg, ukupna težina automobila porasla je samo 258 kg u odnosu na varijantu s unutarnjim izgaranjem. To je relativno skroman dobitak, a baterija omogućuje prototipu WLTP domet od 420 km.

image

Alpine A110 E-ternite

Alpine

Držeći se teme o performansama, A110 E-ternité opremljen je stražnjim elektromotorom koji razvija 242 KS (178 kW) i 300 Nm okretnog momenta. Obje brojke zaostaju za varijantom s unutarnjim izgaranjem, tako da nije iznenađenje da je EV mrvicu sporiji s ubrzanjem do stotke od 4,5 sekundi. Model također ima nešto manje impresivnu najveću brzinu 250 km/h.

Promjene uključuju i jedinstveni mjenjač i revidirani ovjes. Potonji ima jedinstvene opruge, modificirani stražnji stabilizator, stražnja pojačanja i Ohlins amortizere. Uz to, dizajneri su željeli odgovoriti na zahtjeve za kabriolet varijantom. Kao rezultat toga, prototip je opremljen uklonjivom krovnom pločom koja ne utječe na krutost.

image

Alpine A110 E-ternite

Alpine

Nadalje, stvoren je još jedan prototip A110 E-ternité koji je opremljen ekološkim lanenim komponentama koje su jake poput karbonskih vlakana. Materijal se koristi na "poklopcu motora, krovu, stražnjem staklu, rešetki, školjci sjedala i stražnjem pragu".

Kabina je opremljena "inovativnim multimedijskim sustavom" koji koristi osobni tablet vozača kao infotainment zaslon", što je malo neobično, ali Alpine navodi da je to rezultiralo "ažurnim operativnim sustavom u kombinaciji s najnovijim tehnologijama zaslona".

image

Alpine A110 E-ternite

Alpine

Dok je A110 E-ternité prototip, tvrtka je model nazvala "kotrljajućim laboratorijem". Izvršni direktor Renault Grupe, Luca de Meo, ranije je izjavio: ""Želim elektrificirati Alpine kako bi sačuvao svoje ime za svu vječnost". Alpine nema namjeru staviti E-ternité u proizvodnju; ovaj projekt je usmjeren na to da se pripremimo za ono što dolazi.

Marka se obvezala da će od 2024. prijeći na električni pogon, a njena buduća linija električnih vozila s tri automobila uključivat će coupe s četvero vrata, hot-hatch i električnog nasljednika A110 koji se trenutno razvija u suradnji s Lotusom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 01:26