veliki jubilej

U Europi upravo prodana milijunta Tesla: Idući korak je upola smanjiti prosječnu prodajnu cijenu

U Tesli ne posustaju u tome da ponudu učine još pristupačnijom zahvaljujući originalnom inženjeringu

Tesla Gigafactory u Gruenheideu

 Political-Moments/imago stock&people/Profimedia

Tesla je upravo isporučila svoje milijunto vozilo u Europi, a to postignuće pokazuje koliko truda kompanija ulaže u to da ubrza primjenu električnih vozila (EV) i doprinese bržem prelasku Europe na održivu energiju. Na temelju prosječnog životnog vijeka vozila, Tesla vozila koja trenutačno prometuju cestama smanjit će emisije CO2e za otprilike 50 milijuna tona. Za svaki automobil to je jednako količini štetnih emisija koje nastaju u 50 povratnih letova između primjerice Barcelone i Los Angelesa za svakog pojedinca.

Ovaj poseban trenutak ujedno naglašava koliko je snažne veze Tesla s vremenom izgradila s europskim potrošačima. Radi se o velikom broju kupaca koji vjeruju Tesli i biraju električno vozilo (EV), ne samo zato što je uzbudljivo i zabavno za vožnju, već i zato što je izdržljivo, pouzdano i ima najvišu stopu učinkovitosti.

Od ograničenog broja isporučenih modela Roadster 2009. do stotina automobila isporučenih svakog dana tijekom 2023. godine, Teslin eksponencijalni rast rezultat je velike usmjerenosti na to da svoja vozila učini dostupnima većem broju kupaca zahvaljujući pristupačnosti i lako dostupnim opcijama punjenja.

image

Tesla, ilustracija

Tesla

U skladu s velikim planom kompanije iz 2006. godine, od prodaje električnog sportskog automobila čija je cijena uvelike prelazila 100.000 eura prešli su na pristupačnija električna vozila primjerena za obitelji kako bi zadovoljili potrebe velikog broja kupaca novih EV vozila u Europi.

U razdoblju od 2018. godine, kad su isporučivali samo Model S i Model X, do 2023. godine njihove cjelokupne linije S3XY, prosječna prodajna cijena u Europi pala je za više od 50 posto.

Premda je većina takvih smanjenja troškova rezultat ekonomije razmjera, u Tesli ne posustaju u tome da ponudu učine još pristupačnijom zahvaljujući originalnom inženjeringu i inovativnim tehnologijama proizvodnje koje neprekidno razvijaju. Samo ove godine, Model Y, najprodavaniji model u Europi, postao je cjenovno pristupačniji, a pritom nisu smanjene kvaliteta, sigurnost, učinkovitost i performanse.

image

Tesla, ilustracija

Tesla

Kako su cijene postale pristupačnije, Tesla je značajno proširila svoju mrežu Superchargera širom Europe. Ovaj je porast odigrao ključnu ulogu u ispunjenju cilja i olakšao dosezanje brojke od milijun isporučenih vozila pružajući vlasnicima Tesle praktično i učinkovito rješenje za punjenje.

Tesla sada ima više od 1000 punionica i 13.000 pojedinačnih Superchargera u regiji koji neprekidno rade 99,95 posto vremena.

Na 12 glavnih tržišta u Europi, više od 85 posto autocesta i glavnih cesta nalazi se na 60 minuta udaljenosti od Superchargera. A rast se ne usporava ni 2023. godine. Tijekom prva 3 tromjesečja u Europi su svakog dana osigurali neometano punjenje na otprilike 8 pojedinačnih Superchargera.

Zahvaljujući mreži Superchargera, praktičnim rješenjima za punjenje kod kuće, uključujući Teslin Wall Connector, te zahvaljujući brzom širenju javnih i privatnih mreža za punjenje, europski potrošači sada imaju pristup velikoj infrastrukturi za punjenje koja omogućuje praktična svakodnevna punjenja i punjenja po putu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 12:02