
Renntech je dobro poznato ime u svijetu tuninga. Riječ je o kompaniji koja se specijalizirala za dorade Mercedes-AMG modela, a posljednji u nizu projekata vezan je uz nedavno predstavljeni Mercedes-AMG A45 S 4MATIC.
Model pomalo čudnog i dugačkog službenog naziva ispod poklopca skriva pravi biser – 2,0-litreni turbobenzinski motor kodnog imena M139 koji nosi titulu najsnažnijeg četverocilindraša na svijetu, budući da u S verziji razvija čak 421 KS!
Pritom je riječ o motoru s ogromnim potencijalom, što su sada demonstrirali majstori iz Renntecha. Oni naime kupcima nude povećanje snage na čak 600 KS! Da, 600 KS u kompaktu! Kako bi se postigla ova brojka, u Renntechu su osim optimizacije motora ugradili novi turbo, kao i novi ispušni sustav.
Svi oni klijenti koji ne žele mehaničke izmjene mogu u Renntechu odraditi optimizaciju motora uz koju snaga raste na 475 KS!
.jpg)
Službene brojke nisu objavljene, ali ako uzmemo u obzir da serijska izvedba do stotke juri za 3,9 sekundi, jasno je kako Renntechovom monstrumu treba koja desetinka manje.
Svi oni koji su razočarani zvukom novog kompaktnog AMG-a također će doći na svoje, budući da u Renntechu nude downpipe kao i kompletan ispušni sustav koji dolazi sa klapnom koja se može otvoriti u bilo kojem načinu vožnje, što u prijevodu znači da možete krstariti u comfort načinu vožnje ali i dalje uživati u prodornom zvuku.

Vizualnih promjena gotovo da i nema, što je i logično budući da A45 AMG već sam po sebi sa Aero paketom izgleda agresivno. Tako Renntech nudi tek nove 19 i 20-inčne naplatke s narančastim obrubom.
Inače treba napomenuti kako ovaj motor u Mercedesu planiraju koristiti i za nadolazeće „veće” modele, pa se tako prvi koji bi ga trebao dobiti spominje novi C63 AMG koji će umjesto 4.0 V8 motora dobiti elektrificiranog 4-cilindraša od 500 KS i isključivo 4Matic pogon.
Unatoč gubitku polovice cilindara, novi C63 AMG trebao bi zadržati istu snagu, a zahvaljujući manjoj masi 2,0-litrenog motora M139 (gotovo 50 kg lakši od M177 V8 motora koji se trenutno ugrađuje u C-klasu AMG) performanse bi mogli biti i bolje. A prema brojkama Renntecha vidimo da spomenute brojke za C63 mogu biti još bolje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....