Mnogim automobilskim brendovima koji su u proteklih nekoliko mjeseci promijenili svoj logo sada se pridružila i Toyota. A pritom se čini da su svi vođeni istim motivima - pojednostaviti dosadašnji logo i prilagoditi ga digitalnom obliku.
Kako ističu u Toyoti, novi vizualni dizajn uvodi stranke u digitalno doba mobilnosti. Uvođenje u Europi započinje s predstavljanjem novog Yarisa.
Logo je pritom oblikovan na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i superdosljednost u svim granama i segmentima poslovanja. Baš kao i ostali novi vizaulni identiteti koje smo nedavno imali prilike vidjeti (npr. Volkswagenov, Nissanov, BMW-ov...), i ovaj novi logo je "ogoljen" na jednostavni 2D dizajn, a ovdje je i izostavljeno ime Toyota, jer su istraživanja pokazala da je znak sam po sebi dobro poznat. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i suvremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je učinkovit i u fizičkom svijetu. Novi logo će se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok će aktualni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizualni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025. Novi vizualni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruženju, stvarajući otvoren odnos sa strankama. Time je učinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Europi, što je smjer kojim kompanija kreće.
“Razvili smo novi vizualni dizajn marke misleći na „sutra“. Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih točaka, a bit će ga moguće, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije našeg inovativnog gradskog automobila”- zaključio je Didier Gambart, potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....