Nakon gotovo dva desetljeća izbivanja, Toyota priprema povratak jednog od svojih najpoznatijih sportskih modela - Celice. Iako službena potvrda još uvijek nije stigla, izvori iz industrije i izjave Toyotinih dužnosnika sugeriraju da je razvoj osme generacije Celice u poodmakloj fazi.
Cooper Ericksen, viši potpredsjednik za planiranje proizvoda i strategiju u Toyota Motor North America, izjavio je za MotorTrend da se radi na proizvodu koji bi teoretski mogao nositi ime Celica, pod uvjetom da se projekt uspješno realizira i dobije odobrenje. Iako nije otkrio detalje, potvrdio je da je razvoj u naprednoj fazi, s prototipovima koji već testiraju pogonske sklopove.
Zanimljivo je da nova Celica vjerojatno neće biti električna. Akio Toyoda, predsjednik Toyote, naglasio je važnost očuvanja emocionalnog doživljaja vožnje koji pružaju tradicionalni motori s unutarnjim izgaranjem, posebno u sportskim modelima GR serije. To sugerira da bi nova Celica mogla koristiti konvencionalni benzinski motor, možda čak i novi 2-litreni turbo agregat koji Toyota razvija u suradnji s Mazdom i Subarom.
Iako dizajn još nije otkriven, neslužbeni renderi koji kruže internetom navodno ne odražavaju stvarni izgled vozila. Toyota je već prikazala prototipove i materijale svojim dilerima, što dodatno potvrđuje ozbiljnost projekta.
Povratak Celice dio je šire strategije Toyote za oživljavanje kultnih sportskih modela. Nakon uspješnog povratka Supre 2019. godine, planira se i obnova MR2, čime bi se ponovo oživjela "sveta trojka" sportskih automobila iz Toyotine povijesti.
Iako još nije poznato kada će nova Celica službeno biti predstavljena, nagađa se da bi to moglo biti već 2026. ili 2027. godine. S obzirom na sve ovo, jasno je da Toyota ozbiljno razmatra povratak ovog legendarnog modela, što će zasigurno obradovati brojne obožavatelje japanskih sportskih auta diljem svijeta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....