TEHNOLOŠKI DRAGULJ

Terenac s dušom luksuzne limuzine: Najpoželjniji Range Rover ikada stigao u Hrvatsku

Nova generacija kultnog britanskog terenca nudi kraljevsku udobnost i vrhunske terenske sposobnosti
 Range Rover

'Dame i gospodo, predstavljamo vam najpoželjniji Range Rover u povijesti'!

Ovim je riječima kreativni direktor Land Rovera Gerry McGovern u listopadu prošle godine predstavio novo izdanje kultnog britanskog automobila, miljenika kraljevske obitelji, političara, sportaša i drugih globalnih superzvijezda.

image
Range Rover

'Ovo je automobil bez premca, od besprijekorne vanjštine do mirnog utočišta u kabini. Ne slijedi trend niti modu, ali modernom dizajnerskom filozofijom, u kombinaciji s više od 50 godina evolucije, jednostavno je najpoželjniji Range Rover ikada stvoren'.

image
Range Rover

Lijepe riječi, no vratimo se koju godinu unatrag. Priča o Range Roveru započela je prije pola desetljeća, točnije 1970. godine kada je lansiran prvi luksuzni SUV u autoindustriji. Doslovno preko noći, započela je nova era.

Posebnost Rangea bila je svestranost, odnosno spoj tri vrste automobila u jednom. Bio je to luksuzni model za svakodnevne aktivnosti, vozilo moćnih performansi za autoceste i duga putovanja te radni stroj koji obožava silazak na neasfaltirane prometnice.

Njegova jedinstvena kombinacija dizajna, rafiniranosti i inženjerskih inovacija postala je mjerilo za sve buduće luksuzne SUV modele.

image
Range Rover

Na njegov šarm pala je svjetska elita. Michael Jordan, Angelina Jolie, Victoria Beckham, Kim Kardashian, Maria Sharapova, Jennifer Garner, Ariana Grande i brojne druge planetarno poznate osobe jednostavno su ga morali imati.

Obožavala ga je i prva dama Velike Britanije kraljica Elizabeta II, koja je jednom prilikom izjavila: 'Bentley i Rolls-Royce su ok, ali vrijeme najviše volim provoditi u Range Roveru'.

Ako to kaže kraljica, tko smo mi da proturječimo?

image
Range Rover

Gledajući kroz povijest, teško je pronaći model koji je toliko podizao standarde u autoindustriji.

Najluksuzniji SUV na svijetu oblikuju superiorna razina profinjenosti te inspirativni dizajn zajedno s tehnološkim arsenalom koji ga izdvajaju iz gomile. Tako je 1992. godine Range Rover postao prvi 4x4 model na svijetu opremljen sustavom za kontrolu trakcije i automatskim elektroničkim zračnim ovjesom što je osiguravalo rafinirani osjećaj vožnje na i izvan ceste, dok je 2012. godine najnovija generacija Range Rovera postala prvi SUV na svijetu koji je imao laganu, potpuno aluminijsku konstrukciju, čineći ga lakšim, jačim i učinkovitijim terencem.

image
Range Rover

Kulminacija svega dogodila se prošle godine s predstavljanjem najnovije, vizualno najatraktivnije i tehnološki najsofisticiranije generacije Range Rovera koji je od ovoga tjedna dostupan i našim kupcima.

U ovlaštenom salonu Auto Benussi u Zagrebu, komentar o novoj generaciji, interesu i situaciji na domaćem tržištu dao nam je Krunoslav Sven Lupis, voditelj prodaje novih Jaguar Land Rover vozila: 'Izlazak novog Range Rovera, daleko najluksuznijeg Land Roverovog SUV-a, dugo smo očekivali. Prve narudžbe realizirali smo dan nakon globalnog predstavljanja u listopadu prošle godine te prve isporuke u Hrvatskoj očekujemo u lipnju, dok ćemo za plug-in hibridne izvedbe pričekati do prosinca.

image

Krunoslav Sven Lupis, voditelj prodaje novih Jaguar Land Rover vozila u ovlaštenom salonu Auto Benussi u Zagrebu

Auto Benussi

Jaguar Land Rover u potpunosti je pripremio proizvodni pogon s dovoljnom količinom čipova kako opskrba ne bi produljila čekanja na isporuku ovog premium modela. Da interes u Hrvatskoj za najpoželjniji luksuzni SUV itekako postoji, najbolje pokazuje dvadeset narudžbi koliko u ovom trenutku brojimo' - zaključio je Krunoslav Sven Lupis.

Novi Range Rover ima 125 novopatentiranih tehničkih rješenja, a i dalje izgleda statusno, zadržavši četvrtaste konture oplemenjene maštovitim detaljima. I sadržajem je pravi dragulj u finoći izvedbe, ali i visoke tehnologije.

image
Range Rover

Vozi na novoj platformi MLA Flex koja će od 2024. primati i čisti električni pogon, a dotad će prihvaćati čak sedam motora: novi klasični V8 twinturbobenzinac P530, blagohibridne dizelaše D250, D300 i D350, blagohibridne benzince P360 i P400 te također nove plug-in hibride P440e i P510e.

Novi plug-in hibridi od 510 KS i 440 KS pružaju opuštajuću i učinkovitu vožnju s dometom električnog vozila do 100 kilometara dok novi benzinski motor Twin Turbo V8 sa 530 KS isporučuje profinjenu vožnju s impresivnim performansama i ubrzanjem s mjesta do 100 km/h za 4,6 sekundi!

image
Range Rover

Elektronika ovjesa povezana s navigacijom unaprijed čita cestu i prediktivno usmjerava rad ovjesa na optimum, a priča za sebe su i sva potpuno električna vrata i sustav ventilacije koji filtrira čestice alergena i bakterija, pa čak i korona virusa.

U standardnoj i dužoj izvedbi mogu se konfigurirati izvedbe s četiri, pet i sedam sjedala, a zakretanje stražnjih kotača poboljšava okretnost i upravljivost.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Auto Benussi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. studeni 2024 11:09