Europska zabrana motora s unutarnjim izgaranjem 2035. nema smisla za Italiju i štetna je za poslovanje zemlje, rekla je premijerka Giorgia Meloni, javlja Automotive News.
"To nije razumno i mislim da postoji i određeno slaganje drugih europskih zemalja s našim stavom", rekla je Meloni u konferenciji za novinare. Proizvođač automobila Stellantis, čiji brendovi uključuju Fiat, jedan je od najvećih talijanskih proizvođača.
Europska unija je prošle godine postigla značajan dogovor o učinkovitoj zabrani novih automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem od 2035.,što bi preoblikovalo prijevoz i označilo značajan korak ka smanjenju emisija ugljika u regiji.
U studenom je povjerenik EU-a za unutarnje tržište Thierry Breton rekao da nastojanje Europe da autoindustrija prijeđe isključivo na električnu energiju predstavlja rizik za zapošljavanje i pristupačnost vozila, pozivajući proizvođače da nastave proizvoditi automobile s unutarnjim izgaranjem.
To je nastavak na prethodne kritike talijanskog ministra prometa Mattea Salvinija koji se obrušio na planiranu zabranu Europske unije za nove automobile s motorima s unutarnjim izgaranjem od 2035. godine. A što se nadovezalo na prethodne teške riječi prvog čovjeka BMW-a te upozorenja europskog povjerenika za unutarnja tržišta Thierry Bretona.
Sve glasnijih skeptika oko zabrane motora s unutarnjim sagorijevanjem u EU ima sve više pa tako i iz krugova samih proizvođača. Izvršni direktor Toyote Akio Toyoda tako je nedavno ustvrdio da postoji "tiha većina" ljudi u automobilskoj industriji kojoj i on pripada i koji se pitaju jesu li električna vozila jedini put naprijed...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....