Subaru je predstavio petu generaciju modela WRX koju nažalost nećemo vidjeti u Europi. Stavljen na novu platformu (Subaru Global Platform) na kojoj se već kotrljalju Outback, Forester i Impreza, WRX je podvrgnut značajnim vizualnim i tehnološkim zahvatima.
Izvana u oko odmah upadaju modernija LED svjetla, oštrija i veća maska kao i aluminijski branici kojima je masa smanjena pet kilograma.
Unutrašnjost naoružana sportskim Recaro sjedalima sada je opremljena okomito postavljenim 11,6-inčnim multimedijskim ekranom osjetljivim na dodir koji predstavlja ulaznicu u multimedijsko carstvo. Zanimljivo, Japanci su pored zaslona ipak ostavili fizičke prekidače za upravljanje funkcijama klima uređaja i radija, a netipično za nove automobile (ipak tipično za Subaru) WRX je ostao vjeran klasičnoj ručnoj kočnici.
Za pogon brine 2,4-litreni četverocilindarski turbobenzinski Boxer motor s 275 KS i 350 Nm okretnog momenta. Snaga se na sve kotače prenosi putem 6-brzinskog ručnog ili opcijskog CVT automatskog mjenjača.
Novost je i GT oprema s kojom je moguće prilagoditi način rada amortizera, upravljača, motora i ovjesa (Comfort, Normal, Sport), uz koju serijski dolaze novi 18-inčni aluminijski naplatci (245/40).
Nova generacija WRX-a bit će dostupna isključivo kao limuzina, a Japanci su za 2022. najavili i snažniju STI izvedbu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....