Kupci koji su se nadali da će nakon pandemije koronavirusa do novih vozila po uobičajenim cijenama, barem prema riječima izvršnog direktora AutoNationa Mikea Manleya, nisu u pravu.
Tijekom pandemije i zbog nestašice čipova za automobile te zbog drugih problema u lancu opskrbe, proizvođači automobila i zastupnici mogli su prodavati vozila po većim cijenama. Međutim unatoč tome što bi proizvodnja automobila trebala rasti u drugoj polovici godine, Manley smatra kako se industrija neće vratiti na staro.
'Nećemo se vratiti na pretjerano visoke razine zaliha koje smanjuju marže novih vozila. Značajna sniženja i visoki poticaji također mogu oštetiti brend, što je još jedan razlog za našu industriju da na odgovarajući način uravnoteži ponudu i potražnju', rekao je Manley ulagačima.
Fortune napominje da Ford i General Motors namjeravaju smanjiti proizvodnju čak i kada se nestane problem oko automobilskih čipova. To će biti njihov pokušaj da smanji zalihe na prodajnim mjestima koje su prethodno potaknule popuste. To će proizvođačima automobila omogućiti da očuvaju veće profitne marže.
Istraživanje koje je proveo Edmunds u SAD otkrilo je da je 82,2 posto potrošača platilo više od prosječne cijene za svoje nove vozilo u siječnju. Ovo je dramatična promjena od 2021. kada je samo 2,8 posto potrošača platilo više.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....