Automobilsku industriju je nakon Covid krize pogodila i kriza izazvana nedostatkom čipova što je kod nekih proizvođača dovelo do smanjenja proizvodnje, ali i do kompletne obustave proizvodnje nekih modela. Zahvaljujući takvom slijedu događaja smanjena proizvodnja dovela je do skupljih novih vozila.
Međutim, prema novim izvješćima iz Njemačke, tome bi uskoro mogao doći kraj. Premda zasad cijene novih automobila još nisu pale na razinu iz prethodnih godina i premda se u ovom trenutku još ne vraćaju popusti na kupnju, kako je objavio centar za istraživanje tržišta CAR centar sa Sveučilišta Duisburg-Essen u svom redovitom mjesečnom izvješću, rastuća proizvodnja sada zadovoljava recesijsku potražnju njemačkih kupaca.
“Samo je pitanje vremena kada će se vratiti popusti koje poznajemo iz ranijih vremena” - rekao je autor izvješća Ferdinand Dudenhöffer i dodao da - “Tko ima u planu kupnju novog automobila, ima dobre šanse za nekoliko mjeseci ispregovarati bolju cijenu nego danas.”
Prema CAR centru prve znakove normalizacije tržišta vide u značajnom porastu ponude novih, ali registriranih vozila u Njemačkoj. Ti se automobili ne prodaju kao novi, što je već neka vrsta prikrivenog popusta. Obično se takvi automobili prodaju ubrzo nakon registracije uz pojedinačno dogovorene popuste, zaključuje Dudenhöffer.
Još samo treba čekati da se takva pozitivna klima po pitanju cijena novih automobila odrazi i na ostala tržišta, pa tako i naše...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....