
Budućnost potpuno električnog Maseratija MC20 i električnih nasljednika Quattroportea i Levantea, sada je upitna nakon što je matična tvrtka Stellantis odustala od planiranog ulaganja od 1,5 milijardi eura u talijansku marku. Ova odluka nije mogla doći u gore vrijeme za Maserati, koji se bori s padom prodaje i ogromnim financijskim gubicima.
Dok je govorio financijskim rezultatima grupe, glavni financijski direktor Stellantisa Doug Ostermann potvrdio je da je 1,5 milijardi eura vrijedno ulaganje u Maserati otpisano. Financijski dokumenti otkrivaju da će to dovesti do "otkazivanja određenih projekata prije lansiranja", a iako detalji o tim projektima nisu navedeni, očekuje se da će uključivati dugo obećavani električni MC20 Folgore .
Prema Autocaru, Ostermann vjeruje da konglomerat treba preispitati raspored Maseratijevih planiranih predstavljanja proizvoda. "Moramo prepoznati dinamiku u tom poslovanju, posebno na kineskom tržištu i naša očekivanja u pogledu toga koliko brzo će luksuzno tržište prijeći na elektrifikaciju", istaknuo je.
Maserati treba i novac i uvjerljive nove modele da bi imao ikakve šanse za preživljavanje. Prošle je godine tvrtka izgubila 260 milijuna eura, a globalna prodaja pala je s 26.600 automobila na samo 11.300. Povlačenjem ovog financiranja, čini se da je budućnost električnih Quattroportea i Levantea na klimavim nogama.
Moćni talijanski sindikat FIM odmah je zatražio odgovore od Stellantisa. Sindikat želi razjašnjenje budućnosti Maseratija na sastanku zakazanom za 11. ožujka. “Maserati je u kritičnoj situaciji", rekao je glavni tajnik FIM-a Ferdinando Uliano. "Unatoč kvaliteti i modelima visokih performansi, marka pati od pogrešaka i nemara u smislu marketinga. Ne možemo više gubiti vrijeme."
Matična tvrtka Stellantis je u potrazi za novim izvršnim direktorom nakon što je Carlos Tavares iznenada otišao u prosincu. Novi vođa mogao bi se suočiti s nezavidnim zadatkom odlučivanja koji će brendovi preživjeti, a koji će se ugasiti ili prodati. Ostaje za vidjeti hoće li Maserati "izletjeti" iz Stellantisa kada novi direktor dođe, no sve je izvjesnije da bi mogao biti na "listi za odstrel".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....