Kadjar je odigrao svoju utakmicu i nakon sedam godina dobiva zamjenu. Novitet se zove Austral i kamufliran folijama koje skrivaju konačan izgled, iz osnovnih kontura vidljivo baziran na već pokazanom crossoverskom električnom Meganeu E-Tech, odrađuje zadnje testne kilometre, kako bi sve bilo spremno za proljetnu premijeru.
Dizajner Gilles Vidal, do 2020. direktor Peugeotova, a danas Renaultova dizajna uvjeren je kako će snažan izgled novog kompaktnog SUV-a biti jaka prodajna karta.
Austral će i tehnologijom koja prati trendove elektrifikacije i digitalizacije biti nešto sasvim drugo u odnosu na Kadjar. Postavljen na novu korporacijsku Renault-Nissanovu platformu CMF-C na kojoj vozi i nova generacija partnerskog Nissan Qashqaija, raskida veze s dizelskim motorima, baš kao što je učinjeno s Nissanovim kućnim konkurentom.
Početna lepeza motora bit će oktanskog karaktera, također poznata iz Qashqaija i manjeg Meganea Conquest: bit će to blagohibridni 1.3 TCe turbobenzinac (140 i 158 KS) s 12-voltnom električnom instalacijom, a razvija se i novi 1.2 TCe blagohibridni motor s 48-voltnom instalacijom, nabrijan na oko 200 KS. Kao i veći plug-in hibrid, čijih će 280 KS predstavljati vrh ponude i dizati ugled, bit će predstavljen kasnije.
Naknadno će biti uvedena i električna izvedba s tehnologijom Nissan Ariye. Kako će hrvatsko tržište reagirati na izostanak dCi motora ostaje da se vidi, ali iskustva s novim Nissan Qashqaijem su dobra. Unutrašnjost će biti digitalizirana, a sudeći prema dužini od 4,51 metra (devet centimetara više od Qashqaija) i prilično prostrana.
Ukratko
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....