
Smart navodno planira svoju prvu limuzinu koja bi mogla debitirati do kraja ove godine. Priča se da će elektrificirani model dobiti ime Smart #6, pridružujući se SUV-ovima koji su trenutačno jednini modeli koje nudi ovaj proizvođač nakon ukidanja malog automobila Fortwo. Smart #6 će biti velik auto i trebao bi biti pozicioniran kao vodeći model tvrtke, suparnik Teslinom Modelu 3. Najvjerojatnije će debitirati kao električno vozilo, iako bi se ponudi mogla dodati plug-in hibridna opcija.
Kao što je slučaj s cijelom Smart linijom, Mercedes-Benz bi bio odgovoran za dizajn, prepuštajući istraživanje, razvoj i proizvodnju kineskom Geelyju. Autocar izvještava da će limuzina dijeliti svoju podlogu s modelima Zeekr 007 sedan i GT. To znači da će koristiti platformu PMA2+, izvedenicu Geelyjeve naširoko korištene arhitekture.
Opcije pogonskog sklopa uključivat će postave s jednim i dva elektromotora, te izvorom energije iz baterija od 75 kWh odnosno 100 kWh. Brabus varijanta mogla bi imati do 646 KS, kao i postojeći model Zeekra, što bi značilo da bi ovo bio najsnažniji Smart u Povijesti, desetak puta snažniji od onoga na što smo donedavno dobivali iz Smarta.
Niska limuzina također će biti najaerodinamičniji Smart, što će doprinijeti dosegu koji bi mogao iznositi više od 800 km po optimističnom kineskom CLTC ciklusu testiranja potrošnje. To je u skladu s mehanički povezanom limuzinom Zeekr 007, koja može prijeći do 870 km po CLTC-u.
Očekuje se da će Smart #6 biti predstavljen u drugom dijelu 2025., prije lansiranja na tržište početkom 2026. godine. Proizvođač automobila je nedavno najavio da će ove godine ući na više od 10 novih tržišta, proširujući svoju prisutnost u Južnoj Americi, Africi i Europi. U 2024. Smart je prodao samo 130.000 vozila, a većina je bila registrirana u Kini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....