ponovna prodaja

Situacija na njemačkom tržištu: Rabljeni električni automobili slabo se traže i rapidno gube vrijednost

Neki primjerci već imaju 100 tisuća i više kilometara pa treba i dodatna provjera baterije

Električni automobili

 Ivan Lacković/CROPIX

Prošle godine je manje od 100.000 rabljenih električnih automobila promijenilo vlasnika, prema Njemačkoj Saveznoj upravi za motorni promet. Uglavnom nisu igrali nikakvu ulogu na tržištu rabljenih automobila, tržišni udio bio je znatno ispod dva posto. Također, cijene su poprilično niske, kada se uspoređuju s benzincima i dizelašima.

Broj dostupnih vozila značajno se povećao, a među njima ima i ponuda u kojima morate dvaput pogledati cijenu da biste u nju stvarno povjerovali. Što kažete na primjerice premium Jaguar i-Pace za koji ste prije nekoliko godina morali platiti više od 90.000 eura? Luksuzni SUV sada je dostupan za manje od 20.000 eura u nekim slučajevima.

image

Jaguar I-Pace, ilustracija

Jaguar Media

Naravno, kupnja rabljenog električnog automobila predstavlja određeni rizik, ali to se također odnosi na bilo koji motor s unutarnjim izgaranjem. No razlozi za skepsu prilikom kupnje su ipak drugačiji. Mnoge njemačke tvrtke rade provjeru stanja baterija električnih vozila.

U najboljem slučaju postoji i jamstvo proizvođača, koje obično vrijedi osam godina (ili 160.000 km) i to također za rabljene automobile. Mnogi električni automobili, poput spomenutog Jaguara, dolaze u oglasnike s pozamašnom kilometražom, većom od 100.000 km, a to je vrijeme kada treba dobro provjeriti bateriju, piše HAK.

Generalno, još neprovjerena tehnologija, napredak u razvoju električnih vozila, visoke cijene zamjene baterije – sve to odbija potencijalne kupce rabljenih električnih vozila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 00:02