
Novoimenovani izvršni direktor Aston Martina, Adrian Hallmark, postavio si je kratak rok, samo 12 do 18 mjeseci, da preokrene dugotrajne financijske probleme tvrtke. Kao bivši glavni izvršni direktor Bentleya, Hallmark je odigrao ključnu ulogu u financijskom oporavku VW-ove marke, a sada preuzima još veći izazov.
U intervjuu za Automotive News, Hallmark je priliku da se Aston Martin učini održivo profitabilnim po prvi put u njegovoj povijesti opisao kao "neodoljivu". No tvrdi da se to mora učiniti vrlo brzo. "To se mora popraviti za maksimalno 12 do 18 mjeseci", rekao je. "Ne kažem da ćemo do tada ostvariti financijske rezultate na razini Ferrarija, ali to će se popraviti u smislu da idemo u pravom smjeru, gdje će financije ispravno funkcionirati."
Hallmark je jasno dao do znanja da jurnjava za većom prodajom nije prioritet. Umjesto toga, fokus je na poboljšanju stvaranja vrijednosti, u biti čineći svaki automobil profitabilnijim. Ukazao je na dugotrajnu Ferrarijevu strategiju ograničavanja proizvodnje kako bi se održala ekskluzivnost, a istovremeno mnogo zaradilo.
“Ne kažem da 7000 automobila naš limit, ali ne treba nam 13.000 da bismo bili sjajna tvrtka. Bit će povećanja obujma, ali ćete također vidjeti kako se bavimo produktivnošću i strukturom troškova tvrtke,” otkrio je.
Hallmark je stigao u Aston Martin nakon što je proizvođač lansirao četiri nova modela u 18 mjeseci. Rekao je da, iako je uvođenje nekoliko novih modela u tako kratkom razdoblju "bilo sjajno", također je uzrokovalo gubitak 30 do 40 posto kapaciteta jer je morala usporiti proizvodnja. U nastavku, Aston Martin će se usredotočiti na lansiranje novih izvedenica ovih novih modela.
"Moramo biti realističniji u pogledu vremena potrebnog za programe", rekao je Hallmark. “Izvedenice su lakši put. Recimo da imate 5000 dijelova na automobilu. S Vanquishom ih je oko 4900 bilo potpuno novih. Uz izvedenicu dolazi samo oko 100 novih. Dodavanje sportske ili luksuznije verzije neznatno je povećanje složenosti. Za osnovni proizvod 90 do 95 posto troška materijala je isto. Bili smo u fazi velikih tržišnih lansiranja. Sada smo u fazi mikro-lansiranja.”
Jedan čimbenik koji ide u prilog Aston Martinu je sve veći broj ultra-bogatih kupaca. Prema Hallmarku, broj ljudi koji si mogu priuštiti automobile u cjenovnom rangu Aston Martina znatno je porastao, a njihovo se prosječno bogatstvo učetverostručilo u posljednja dva desetljeća. Drugim riječima, potencijalnih kupaca je više je nego ikad.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....