Seat je osvježio svoja dva najprodavanija modela Ibizu i Aronu, dajući im dozu svježine koja bi ih trebala zadržati u vrhu segmenta barem još nekoliko godina. Iako su u osnovi prilično stari modeli, redizajn donosi dovoljno promjena da izgledaju suvremenije, profinjenije i spremnije za sve teže izazove na tržištu.
Nova Arona
Od svog predstavljanja 2017. godine, Arona se prometnula u najvažniji Seatov SUV. Redizajnom je dobila izražajniju i odlučniju pojavu. Tu su nova šesterokutna maska hladnjaka, tanji i snažniji LED-farovi te redizajnirani odbojnik koji joj daju ozbiljniji i agresivniji izgled. Stražnji kraj sada ima standardna LED-svjetla i tamni difuzor.
Kupci mogu birati između tri nove boje karoserije, Liminal, Oniric i Hypnotic, te kontrastnog krova u crnoj ili novoj sivoj Manhattan nijansi. Naplatci su redizajnirani i dimenzija do 18 inča.
Kabina je pretrpjela manje, ali vidljive promjene. Novi materijali, mekše obloge i reljefne tkanine daju dojam veće kvalitete, a tu su i perforirani kožni volan i hlađeni bežični punjač za mobitel snage 15 W. Digitalni instrumenti od 8 inča i središnji infotainment zaslon od 8,25 inča dolaze serijski, a uz nadoplatu su dostupne verzije od 10,25" (instrumenti) i 9,2" (dodirni zaslon).
Ispod poklopca, nem ničeg novog. Trocilindrični 1.0 TSI motor s 95 ili 115 KS te četverocilindrični 1.5 TSI sa 150 KS čine cjelokupnu ponudu, uz ručne mjenjače ili 7-stupanjski DSG. Potrošnja ostaje razumna, između 5,3 i 5,9 l/100 km, po WLTP standardu.
Nova Ibiza
Kao Seatov simbol već četiri desetljeća, Ibiza je s novim redizajnom dobila nužno potreban svježiji izgled. Novi uski LED-farovi, šesterokutna maska hladnjaka i redizajnirani odbojnici s većim otvorima zraka daju joj dinamičniju pojavu. Straga je novi odbojnik naizgled proširen horizontalnim linijama koje vizualno šire automobil, novi difuzor, a natpis "Ibiza" sada je tamniji.
Unutrašnjost dijeli gotovo sve s Aronom, uključujući nove tkanine, mekše plastike i isti multimedijski sustav. Meki tekstil na vratima i tamni strop pojačavaju osjećaj "luksuznijeg" ambijenta, a FR izvedba donosi sportska sjedala i diskretnu LED ambijentalnu rasvjetu.
Ponuda motora identična je onoj u Aroni, uz dodatnu osnovnu opciju, trocilindrični atmosferski 1.0 MPI s 80 KS i ručnim 5-stupanjskim mjenjačem.
Oba modela sada serijski dolaze s LED svjetlima, dok su novi sustavi pomoći vozaču dostupni već od srednje razine opreme. Adaptivni tempomat, upozorenje na umor, nadzor mrtvog kuta i sustav automatskog kočenja u nuždi dio su sigurnosnog paketa.
Infotainment platforma Seat Connect nudi stalnu internetsku povezanost, bežična ažuriranja i glasovne komande. Tu je i novi 6-kanalni audio sustav te USB-C priključci. Sve ovo dolazi i u obnovljenoj Aroni.
Oba će se modela proizvoditi u Martorellu pokraj Barcelone, a početak prodaje zakazan je za siječanj 2026. godine. Cijene još nisu objavljene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....