Preostalo je tek nekoliko tjedana prije nego li će Lamborghini ući u novu eru i pokazati nasljednika Aventadora s kultnim V12 strojem potpomognutim elektromotorima, no to nije razlog da nam Talijani danas nisu pokazali posebne "one-off"modele Invencible i Autentica.
Temeljeni na Aventadoru ovaj unikatni dvojac posljednje je zbogom atmosferskom V12 i predstavljaju sam vrhunac Lamborghinijevog ekskluzivnog naglaska na personalizaciji s uključivanjem kupca od samog početka u stvaranje modela "po mjeri".
Jedan je coupe, a drugi roadster, ali i Invencible i Autentica dolaze s karakterističnim svjetlima u obliku strelice, oštrim i niskim nosom, istaknutim razdjelnikom i poklopcem motora s ventilacijom koji podsjeća na trkaći model Essenza SCV12.
Proporcije pokazuju povezanost s Aventadorom, ali profil je potpuno drugačiji s puno većim bočnim usisnicima, isklesanim vratima u obliku škara te s lukovima stražnjih blatobrana koji podsjećaju na one kultnog Countacha. Pritom, jedinstveni aluminijski naplatci sa središnjim zaključavanjem imaju obloge od karbonskih vlakana i izgledaju poput paukove mreže.
Stražnji kraj još je futurističkiji zahvaljujući trostrukim stražnjim LED svjetlima u obliku šesterokuta, s istom temom koja se ponavlja na poklopcu motora, te središnje postavljenom Inconel ispuhu s trostrukim cijevima. Tipično za Lamborghini superautomobile usmjerene na stazu, stražnji dio je pun otvora, s integriranim difuzorom.
Invencible ima fiksno stražnje krilo slično onom kod modela Sesto Elemento, dok Autentica straga ima nešto poput dvostrukih peraja.
Osim nedostatka krova, Autentica također dolazi s dvije kupolaste strukture iza naslona za glavu.
U unutrašnjosti, osnovni raspored je sličan ostalim Lamborghini modelima s V12 pogonom, ali je dizajn drugačiji, sa šesterokutnim 3D ispisanim otvorima za zrak, digitalnom pločom instrumenata s jedinstvenom grafikom za svaki automobil, nedostatkom infotainment zaslona osjetljivog na dodir na središnjoj konzoli, i veliku dozu karbonskih vlakana.
Invencible je obojen u Efesto crvenu boju s odgovarajućim crvenim ljuskicama na izloženim karbonskim dijelovima i kombinacijom Rosso Efesto akcenta, Rosso Alara kože i Nero Cosmus Alcantare unutar kabine.
S druge strane, Autentica je obojena u Titan srebrnu boju s Matt Black i kontrastnim Giallo Auge naglascima na aero komponentama. U unutrašnjosti, koža je obrađena u boji Nero Ade, Alcantara dolazi u dvobojnoj boji Nero Cosmus/Grigio Octans, a vez je u boji Giallo Taurus.
Mitja Borkert, voditelj dizajna u Lamborghiniju, rekao je da su dva jednokratna primjerka "nadahnuti utrkama" pri čemu su dizajneri dali sve od sebe da budu kreativni na V12 platformi.
Najnoviji superautomobili iz Sant‘Agate izgrađeni su na monokok šasiji od ugljičnih vlakana Aventadora koji je također korišten u nekoliko malobrojnih i ograničenih proizvodnih specijala uključujući Veneno, Centenario, Sian FKP 37, Essenza SCV12 i noviji Countach LPI 800-4, kao iu SC18 Alston i SC20 jednokratnim modelima samo za stazu.
Atmosferski 6,5-litreni V12 motor smješten u sredini također potječe iz Aventadora te raspolaže sa 780 KS i 720 Nm okretnog momenta kao i model Ultimae.
Snaga se prenosi na sva četiri kotača preko ISR mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa, a superautomobili su opremljeni i Lamborghini Dynamic Steering sustavom koji omogućuje upravljanje na četiri kotača. Stvarno upečatljiv oproštaj od kultnog V12 iz Sant‘Agate.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....