Rimac Automobili rade ne razvoju novih baterijskih modula za automobile koji bi trebali imati znatno veću gustoću energije od dosadašnjih.
U intervjuu za Auto News Europe je Wasim Sarwar Dilov, šef Rimčevog odjela za istraživanje i napredno inženjerstvo, otkrio kako hrvatska tvrtka radi na strukturalnim baterijskim paketima koji bi trebali biti sastavni dio konstrukcije automobila.
Rimac također želi poboljšati odnos mase baterijskih ćelija i baterijskog modula na 75 posto. Za primjer u Porsche Taycanu baterijske ćelije čine 63 posto ukupne mase baterijskog modula, kod Tesle Model 3 64 posto, a u Neveri 67 posto. Veći postotak znači i više energije u istoj masi, odnosno manju masu baterijskih modula uz istu količinu energije.
Rimac veću gustoću energije u svojim baterijskim modulima želi postići korištenjem novih baterijskih cilindričnih ćelija promjera 46 milimetara i raznih visina koje bi se bolje uklapale u sami modul.
Rimac sa svojim novim baterijama ima velike planove. Već iduće godine namjeravaju proizvesti dovoljno baterija za 40.000 automobila, a do 2028. bi se proizvodnja podigla na 200.000 godišnje. Dilov je istaknuo kako tvrtka trenutno pregovara s tri proizvođača baterijskih ćelija kako bi našli najboljeg dobavljača.
"Prije smo samo tražili najbolje ćelije za svoje baterije. Kada pokušavate nabaviti ćelije za nekoliko stotina automobila imate slobodu raditi tako nešto. No sada ćemo osjetno dignuti proizvodnju na stotine tisuća što znači da za nas započinje nova era".
Iako u Rimcu pokušavaju dodatno unaprijediti svoj baterijski hardver, softver je ono što najviše razlikuje njihove baterije od konkurenata. Dilov tvrdi kako zahvaljujući svojem softwareu iz baterija mogu dobiti više snage nego što to mogu njihovi konkurenti.
Još uvijek nije otkriveno za koga bi Rimac proizvodio tolike količine automobilskih baterija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....