VELIKI PLANOVI

Rimac razvija novu, napredniju bateriju. Proizvodit će stotine tisuća godišnje

Već iduće godine namjeravaju proizvesti dovoljno baterija za 40.000 automobila, a do 2028. bi se proizvodnja podigla na 200.000

Prva serijska Nevera

 Rimac Automobili

Rimac Automobili rade ne razvoju novih baterijskih modula za automobile koji bi trebali imati znatno veću gustoću energije od dosadašnjih.

U intervjuu za Auto News Europe je Wasim Sarwar Dilov, šef Rimčevog odjela za istraživanje i napredno inženjerstvo, otkrio kako hrvatska tvrtka radi na strukturalnim baterijskim paketima koji bi trebali biti sastavni dio konstrukcije automobila.

image

Prva serijska Nevera

Rimac Automobili

Rimac također želi poboljšati odnos mase baterijskih ćelija i baterijskog modula na 75 posto. Za primjer u Porsche Taycanu baterijske ćelije čine 63 posto ukupne mase baterijskog modula, kod Tesle Model 3 64 posto, a u Neveri 67 posto. Veći postotak znači i više energije u istoj masi, odnosno manju masu baterijskih modula uz istu količinu energije.

image

Rimac Nevera

Rimac Automobili

Rimac veću gustoću energije u svojim baterijskim modulima želi postići korištenjem novih baterijskih cilindričnih ćelija promjera 46 milimetara i raznih visina koje bi se bolje uklapale u sami modul.

image

Mate Rimac

Profimedia

Rimac sa svojim novim baterijama ima velike planove. Već iduće godine namjeravaju proizvesti dovoljno baterija za 40.000 automobila, a do 2028. bi se proizvodnja podigla na 200.000 godišnje. Dilov je istaknuo kako tvrtka trenutno pregovara s tri proizvođača baterijskih ćelija kako bi našli najboljeg dobavljača.

image

Prva serijska Nevera

Rimac Automobili

"Prije smo samo tražili najbolje ćelije za svoje baterije. Kada pokušavate nabaviti ćelije za nekoliko stotina automobila imate slobodu raditi tako nešto. No sada ćemo osjetno dignuti proizvodnju na stotine tisuća što znači da za nas započinje nova era".

image

Mate Rimac

Bugatti

Iako u Rimcu pokušavaju dodatno unaprijediti svoj baterijski hardver, softver je ono što najviše razlikuje njihove baterije od konkurenata. Dilov tvrdi kako zahvaljujući svojem softwareu iz baterija mogu dobiti više snage nego što to mogu njihovi konkurenti.

Još uvijek nije otkriveno za koga bi Rimac proizvodio tolike količine automobilskih baterija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 21:35