
Samo dvije godine nakon premijere Renault je neočekivano redizajnirao svoj najveći model, SUV Espace. Automobil je dobio potpuno novi prednji i stražnji dio što ga uvelike razlikuje od prethodnika.
Sprijeda je promijenjeno praktično sve. Svjetla su dobila potpuno drugačiji oblik, tu je i nova maska, promijenjen odbojnik, a redizajniran je čak i poklopac motora. Straga su promjene slične jer je Espace dobio svjetla potpuno drugačijeg oblika i nova vrata prtljažnika kao i modificiran odbojnik. Novost u asortimanu je završna boja Baltic Grey, koja nadopunjuje postojeći spektar boja.
Nakon ovih promjena Espace izgleda mnogo agresivnije i teško ga je prepoznati jer sada više nalikuje na Rafale nego na prethodni model. Ovaj redizajn je veliko iznenađenje i zbog toga što je došao tako rano i po tome koliko je Renault uložio u njega.
Renault je također optimizirao unutrašnjost u pogledu kvalitete materijala i zvučne izolacije. Akustična stakla smanjuju buku pri vožnji, dok poboljšano brtvljenje vrata osigurava tišu kabinu. Novi senzori klime učinkovitije reguliraju unutarnju temperaturu kako bi se povećala udobnost putnika. Sjedala u top verziji Iconic sada nude funkciju masaže za vozača. Visokokvalitetni materijali kao što su Alcantara ili drvene obloge, ovisno o liniji opreme, dodatno uljepšavaju Espace.
Jedna od najvećih inovacija je stakleni krov Solarbay od gotovo dva kvadratna metra površine. Može se zamračiti segment po segment i nudi četiri podesiva načina rada, uključujući automatsko zamračivanje pri napuštanju vozila. Renault također po prvi put integrira prepoznavanje vozača putem kamere u A-stupu. Sustav sprema personalizirane postavke za položaj sjedala, retrovizore i infotainment opcije te ih automatski aktivira nakon ulaska vozača i prepoznavanja njegovog lica.
U pogledu pogona Espace se i dalje oslanja samo na svoj ažurirani E-Tech Full Hybrid s 200 KS. Pogon kombinira 1,2-litreni trocilindrični turbobenzinski motor s dva elektromotora i inteligentnim multimode prijenosom. Renault obećava visoku učinkovitost sa standardnom WLTP potrošnjom od 4,9 litara na 100 km.
Novi Renault Espace dolazit će u razinama opreme Techno, Esprit Alpine i Iconic. Model će se proizvoditi u španjolskoj tvornici u Palenciji, a na tržište stiže tijekom ljeta. Cijene još nisu objavljene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....