Reklama o sigurnosti na cestama koja se u Velikoj Britaniji, ali i diljem Europe emitirala od 1998. godine bila je toliko dojmljiva da je iduće godine dovela do 23-postotnog povećanja korištenja sigurnosnog pojasa.
Reklama od 30 sekundi zaprepastila je javnost, a mnogima još uvijek nije jasno kako je uopće dobila dozvolu za emitiranje.
Glavnu ulogu ima Julie koja vozi dvoje tinejdžera u školu.
Julie i njena kćer vezane su sigurnosnim pojasom, ali sin na stražnjem sjedalu nije. Nakon što je skrenula pogled s ceste kako bi pogledala u retrovizor, Julie je naletjela na automobil ispred sebe.
‘Kao većina ljudi, Julie je poznavala svog ubojicu‘ - govori glas u reklami.
‘Bio je to njezin sin, nije bio vezan pojasom‘.
Britanska Vlada se kasnije pohvalila da je zbog agresivne medijske kampanje koja je uključivala i spornu reklamu - u idućem desetljeću smanjen broj smrtnih slučajeva na cestama diljem zemlje za 46 posto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....