Lexus je temeljito redizajnirao svoju limuzinu više srednje klase. Iako izvana nisu vidljive neke promjene, unutrašnjost je temeljito promijenjena, a auto je dobio i neka nova tehnička rješenja kako bi doživljaj unutrašnjosti i komfor digli na višu razinu.
ES je tako dobio novi infotainment sustav koji nudi više funkcija, radi brže te se njime upravlja mnogo intuitivnije. Tu je i nova online navigacija, poboljšano prepoznavanje glasovnih naredbi i bežični Apple Car Play sustav. Navigacija sada u realnom vremenu donosi sve informacije o stanju na cestama, a glasovne naredbe koje se aktiviraju s "Hey Lexus" razumiju manje formalne komande, poput "hladno mi je".
Poboljšan je i modul za prijenos podataka te ES sada može koristiti sustav e-Care za daljinsku dijagnostiku vozila i aplikaciju za mobilne telefone Lexus Link pomoću koje se na daljinu može upravljati nekim funkcijama automobila.
Središnja konzola automobila je prerađena, a najvažnija novost je da na njoj više nema Touchpada, ne previše praktičnog rješenja od kojeg Lexus sada odustaje. Umjesto toga infotainmentom se upravlja dodirnim zaslonom.
Novost je i promijenjeni opcionalni ES F Sport Design paket opreme koji donosi specijalne naplatke od 19 cola, druge ukrase i F Sport Design oznake na automobilu. Što se tiče pogona nema nekih promjena. Model će se u Hrvatskoj i dalje nuditi samo kao hibridna verzija ES 300h koja kombinira 2,5-litreni benzinski i jedan električni motor. Snaga sustava je 218 KS.
Proizvodnja redizajniranog ES-a počet će tijekom kolovoza, a cijene Lexus nije naveo. Aktualni model u Hrvatskoj trenutno košta od 458.300 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....