![Toyota Corsa](https://static.jutarnji.hr/images/slike/2024/12/10/k_35872312_640.jpg)
Dacia Duster je prošle godine dobila svoju treću generaciju, ali u Brazilu druga generacija modela još uvijek živi, doduše pod značkom Renaulta. Sada je uspješni SUV dobio je pregršt poboljšanja za modelsku godinu 2026., što znači da se neće uskoro povući s tržišta Južne Amerike.
Druga generacija Dacia Dustera debitirala je još 2017., no u Brazilu se počela proizvoditi tek 2020 kao Renault, a ovo joj je prvi redizajn. Promjene su ograničene na male detalje, kao što je nova antena u obliku peraje morskog psa, crni krov i standardna LED prednja svjetla od osnovne opreme. Top oprema Iconic Plus, koja dolazi u kombinaciji s 1,3-litrenim motorom s turbopunjačem, dobila je nekoliko dodatnih vizualnih poboljšanja, uključujući crne 17-inčne aluminijske naplatke i krovne nosače. Iznutra se ništa nije promijenilo i Duster i dalje ima analogne instrumente i 8-inčni infotainment zaslon.
Renault Duster dostupan je u Brazilu s atmosferskim 1,6-litrenim SCe benzinskim motorom koji razvija 120 KS i sa snažnijim turbo 1,3-litrenim TCe flex-fuel motorom koji ima čak 163 KS, snagu koju Duster u Europi nikada nije ponudio. Prvi motor se može upariti s ručnim ili CVT mjenjačem, dok je drugi dostupan isključivo s XTronic CVT automatikom. Sve verzije brazilskog Dustera imaju prednji pogon.
Zanimljivo, Renault Duster u Brazilu nije nimalo jeftin. Zapravo skuplji je od novog modela u Europi. Osnovni model tako košta od 132.990 brazilskih reala što je oko 22.200 eura,a za najskuplji Renault traži 167.690 reala (oko 28.000 eura). R$ (28.900 $), što ga čini malo skupljim od modela iz 2025. godine.
Nevjerojatno, no u Brazilu se prodaje i svojevrsna verzija prve generacije Dacie Duster. Ovaj model se zove Renault Oroch i na tržištu je od 2015. godine. Riječ je o produženoj pick-up verziji prvog Dustera s većim međuosovinskim razmakom i otvorenim teretnim prostorom straga. Model je redizajniran je 2022. godine, a košta preračunato od oko 20.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....