Mercedes-Benz je ažurirao svoju cijelu obitelj kombija srednje veličine, uključujući putničke i komercijalne verzije s pogonom na unutarnje izgaranje i potpuno električnim pogonom, čineći ih više premium nego prije. Asortiman uključuje putničke kombije EQV i V klase, kamper Marco Polo V klase, kao i laka komercijalna vozila Vito i eVito.
Svi su dobili blage vizualne izmjene i preuređenu unutrašnjost, dodajući više sigurnosti, udobnosti i tehnološke opreme. Modeli se temelje na trećoj generaciji V-klase koja je predstavljena 2014. i dobila svoj prvi facelift 2019. Novo ažuriranje donosi redizajnirani prednji branik sa znatno većom rešetkom i modernijim usisnicima.
Svaka varijanta ima jedinstven dizajn za rešetku, u kombinaciji s različitim ukrasima. Predvidljivo, V-klasa i EQV usmjereni na putnike izgledaju luksuznije, dok komercijalni Vito i eVito imaju utilitarniji pristup s neobojenim branicima u svojim početnim oblicima.
Ostatak karoserije je većim dijelom prenesen, s izuzetkom novih kotača (od 17, 18 i 19 inča), nove palete boja i klasičnog stražnjeg branika V-klase i EQV-a. Opcijski, AMG Line i Night paketi za V-klasu, te EQV paket za njegov električni pandan mogu dodatno začiniti njihov izgled.
Ovisno o opremi, putnički kombiji dobivaju LED traku oko rešetke i Multibeam LED prednja svjetla. Unutrašnjost je još jedna točka razlikovanja između putničke i komercijalne ponude. V-klasa i EQV imaju digitalni kokpit s jednom pločom koja sadrži dva 12,3-inčna zaslona.
Nadzorna ploča izgleda gotovo jednako vrhunsko kao u Mercedesovoj ponudi glavnih automobila i SUV-ova zahvaljujući novim ventilacijskim otvorima za klimu i ambijentalnom osvjetljenju.
S druge strane, Vito i eVito dobivaju jednostavniji izgled s 10,25-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir i 5,5-inčnim zaslonom na ploči s instrumentima, uz postavku instrumentne ploče koja je usredotočena na praktičnost, iako s manje spartanskim pristupom u usporedbi s prethodnicima.
Svi modeli dobivaju novi MBUX infotainment. Komercijalni kombiji nude usluge održavanja, upravljanja nesrećama i kvarovima, dok putnički kombiji imaju koristi od značajki kao što su "streaming" glazbe, "Energizing" programi za udobnost i navigacija s proširenom stvarnošću. Električni modeli (EQV i eVito) podržavaju predklimatizaciju i inteligentnu navigaciju s opcijama planiranja rute i punjenja.
Sigurnosni komplet je također nadograđen novim i poboljšanim značajkama pomoći vozaču uključujući Active Lane Keeping Assist, Intelligent Speed Assist i Blind Spot Assist. Active Distance Assist Distronic dolazi standardno u EQV i V-klasi, a opcijski je u Vitu i eVitu.
Tvrtka nije spomenula nikakve promjene u pogonskim sklopovima, što vjerojatno znači da će trenutni raspon ostati isti. Kao osvježenje, odlazeći EQV dolazi s jednim električnim motorom koji proizvodi 204 KS i 362 Nm okretnog momenta. Električni kombi bio je dostupan s dva različita kapaciteta baterije, 60 kWh za EQV 250 i 90 kWh za EQV 300 koji može prijeći do 418 km između punjenja.
Linija s pogonom na unutarnje izgaranje je 1,7, 2,0 i 2,2-litrene turbodizelske četverocilindrične pogonske sklopove. Mercedes je do danas prodao 40.000 električnih kombija i želi da oni čine više od polovice ukupne prodaje kombija do 2030. Veliki korak naprijed bit će uvođenje nove modularne i skalabilne Van Electric Architecture (VAN.EA) 2026., koji će u konačnici poduprijeti sljedeću generaciju Mercedesovih električnih kombija srednje veličine i velikih.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....