Prije nekoliko godina počeli su se javljati prvi modeli pretplate na dodatnu opremu u automobilima. Ideja ovog projekta je da se automobil potpuno opremi i onda kupcu pruži mogućnost da kupi, odnosno uključi ili isključi određenu opremu.
Tako bi se smanjili troškovi proizvodnje jer bi svi automobili bili identično opremljeni, a uz skupe pretplate proizvođači bi mogli zarađivati više, a kupac bi imao veću fleksibilnost. Među dodatnu opremu ulazi daljinsko pokretanje automobila, grijanje i masaža sjedala, povećanje snage motora itd...
Iako je takva ideja dočekana na nož, stvar u praksi itekako funkcionira, barem u slučaju Mercedesa.
Samo u prošloj godini Mercedes je na račun pretplata zaradio gotovo milijardu eura (945 milijuna eura) - navodi AutomotiveNews.
Šefica prodaje Mercedes-Benza Britta Seeger istaknula je da će broj pretplatnika samo rasti:
‘Radi se o ogromnim novcima, primjerice do 2025. godine ciljamo na više od dvije milijarde eura iz našeg programa usluga pretplate. Očekujemo da će funkcije poput automatizirane vožnje postati naš najveći softverski pokretač prihoda do 2030. godine - zaključila je Seeger.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....