Renault Master u četvrtoj generaciji dolazi s bezbrojnim inovacijama i ne samo da prevozi teret - on donosi i promjene. Sada se može pohvaliti multi-energetskom platformom koja daje vozačima izbor između dizelskog, električnog i, u budućnosti, čak i vodikovog pogona. Karakteriziraju ga moderan izgled i do sada neviđena povezivost.
Bez obzira preferirate li klasični dizelski pogon, električni pogon, ili ste avanturistički raspoloženi za vodik, Master ima nešto za svakoga. Dizelski motori raspolažu snagom od 105 do 170 KS, dok 100 posto električna verzija ima doseg do 410 km u WLTP ciklusu.
Aerodinamični oblik novog Mastera čini ga ne samo privlačnijim, već i učinkovitijim. Prednji kraj je robustan i podsjeća na kamione punog formata, dok potpuno LED prednja svjetla dodaju dašak luksuza. Puno se radilo na aerodinamici: koeficijent otpora je smanjen za 20 posto u odnosu na prethodnu generaciju što znači manju potrošnju goriva i veću ekonomičnost.
Master pruža niz veličina i varijanti karoserije, s utovarnim prostorom od 11 do 22 kubična metra. Šira bočne klizne vrata i veća utovarna duljina čine ga prilagodljivim za razne potrebe, dok nosivost iznosi dvije tone.
Interijer prati vanjsku sofisticiranost, ali je i praktičan s povećanim skladišnim prostorom od 25 posto. Ističu se i rješenja poput preklopivog srednjeg sjedala i USB-C utičnica za punjenje elektroničkih uređaja. Upravljač je sada podesiv po visini i dubini, dok multimedijski sustav OpenR Link osigurava ugodno putovanje.
S obiljem sustava pomoći u vožnji, novi Renault Master sjajno kombinira stil, funkcionalnost i tehnologiju. Na tržište ovaj inovativni francuski kombi stiže početkom iduće godine, a cijene će biti objavljene prilikom lansiranja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....