Prije dvije godine Smart je živio na aparatima. Pad prodaje i veliki financijski gubici (godišnje oko 500 milijuna eura) postali su prevelik uteg Daimleru i bilo je samo pitanje vremena kada će ga čelnici njemačke kompanije ugasiti. No, umjesto likvidacije, došlo je do velikog preokreta. Kineski Geely ubrizgao je 350 milijuna eura u posrnulu njemačku kompaniju i preuzeo 50 posto udjela u Smartu.
Prvi zajednički projekt, njemačko-kineski Smart predstavljen je jučer na salonu automobila u Munchenu gdje je potvrđen i dolazak na tržište krajem iduće ili početkom 2023. godine.
Premda je predstavljen u fazi koncepta (Smart Concept #1), jasno je da će serijska izvedba zadržati većinu novih vizualnih rješenja. Vjerojatno će dobiti će B nosač, odnosno klasična vrata i neće se kotrljati na ovakvim predimenzioniranim gumama s naplatcima od 21 cola, no sve ostalo spremno je za proizvodnju.
Slično je i u kabini, zlatni elementi sigurno neće biti dio serijske verzije, ali 12.8-inčni infotaiment sustav koji izgleda poput tableta sigurno hoće. Ne treba naglašavati da će Smart biti naoružan svim raspoloživim tehnološkim gadgetima i sigurnosnim sustavima njemačko-kineske alijanse.
Najveći Smart ikada dugačak je 429, širok 191 i visok 170 centimetara i voziti će isključivo na struju. Detalji o pogonu nisu otkriveni, no njemački mediji donose informaciju da će nuditi doseg od 500 kilometara.
Mali njemačko-kineski SUV proizvoditi će se u Kini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....