Ponovno osmišljavanje brenda ili ‘rebranding‘ je težak posao. Kada proizvođači automobila to rade, riskiraju izgubiti svoju trenutačnu klijentelu u nadi da ćete privući nove kupce. Jaguar je prije par mjeseci bio u procesu apsolutnog "rebrandinga" kojim je šokirao javnost, no nije im smetalo što su ih dosadašnji kupci i obožavatelji žestoko kritizirali.
Nakon što su umjesto automobila - u pravi plan reklamne kampanje stavili muške i ženske modele, u priču se uključio i Elon Musk koji je na svom X profilu upitao čelnike Jaguara: "Prodajete li automobile?"
Na to se nadovezao britanski zastupnik Nigel Farage koji je izjavio da je rebrendiranje bio loš potez, uz dodatak da je ‘Jaguar zaslužio bankrotirati zbog kampanje‘.
Izvršni direktor Rawdon Glover nedavno je procijenio da će se nakon završetka preobrazbe marke - samo 15 posto sadašnjih kupaca odlučiti ponovo kupiti još jedan Jaguar i tada je postalo jasno da će kompanija morati povući konkretan potez.
Prema tvrdnjama Daily Maila i The Telegrapha, Jaguar je odlučio otpustiti svoju trenutnu reklamnu agenciju unatoč ugovoru koji traje do sljedeće godine.
Glasnogovornik Jaguar Land Rovera je objasnio situaciju: "Naša politika je da JLR ne komentira nikakve dogovore s dobavljačima. Rebranding marke Jaguar planiran je kako bi privukao značajnu globalnu pozornost i komentare; željeli smo potaknuti online raspravu i natjerati ljude da pričaju o nama. Razmjer reakcije je bio neviđen, a to to pokazuje koliku emocionalnu vezanost Jaguar ima s mnogim ljudima".
Dakle, umjesto da samo priznaju pogrešku, Jaguar se pokušao izvući iz situacije, inzistirajući za Daily Mail da njihova reklamna agencija ima ugovor do 2026. godine i da negativne reakcije na novu marketinšku kampanju ‘pokazuju koliku emocionalnu vezanost Jaguar ima s toliko ljudi‘.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....