Nakon teaser kampanje u kojoj je između ostalog upravo predstavljena osvježena Porsche Panamera postavila novi rekord na Nürburgringu za luksuzne limuzine, sada je ovdje! Najveća je novost 630 KS i 820 Nm snažna varijanta Panamera Turbo S koja zamjenjuje dosadašnji top-model Panameru Turbo(plus 80 KS i 50 Nm).
Od nule do 100 km/h Turbo S varijanta stiže za tek 3,1 sekunde i vozi do maksimalnih 315 km/h. Pritom je 4.0 V8 biturbo stroj temeljito dorađen, a kako bi se ogromna snaga adekvatno prenosila na cestu optimiziran je i zračni ovjes s tri komore, sustav stabilnosti (PDCC) kao i Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) sustav.
Nešto "slabija" Panamera GTS u novoj generaciji raspolaže s 480 KS i 620 Nm (plus 20 KS), dok modeli Panamera i Panamera 4 i dalje koriste 2,9-litreni V6 biturbo motor od 330 KS i 450 Nm kao i do sada.
Panamera 4S E-Hybrid s baterijom od 17,9 kWh i do 64 km dosega samo na struju predstavlja pravi plug-in hibridni model, ali usmjeren na performanse. Inteligentna kombinacija elektromotora od 136 KS koji je integriran u PDK mjenjač s osam stupnjeva prijenosa i 2,9-litarskog V6 biturbo agregata s 440 KS postiže ukupno 560 KS i maksimalni okretni moment od 750 Nm.
U kombinaciji sa serijskim paketom Sport Chrono, od nule do 100 km/h ovaj model ubrzava za 3,7 sekundi dok najveća brzina iznosi 298 km/h.
Bruto kapacitet baterije povećan je s optimiziranim ćelijama u usporedbi s dosadašnjim hibridnim modelom i to s 14,1 na 17,9 kWh, a načini vožnje su pritom optimizirani u pogledu još učinkovitijeg korištenja energije.
Novi Panamera modeli mogu se naručiti kao Sport Turismo ili Executive varijante s produljenim međuosovinskim razmakom za više prostora u prtljažniku i na stražnjoj klupi.
Po pitanju izgleda prednji je kraj kompletno redizajniran i svjež, a Panamera Turbo S model ističe se s većim bočnim dovodima zraka, dok je potpuno novi i dizajn 20 ili 21 colnih naplataka.
Što se tiče multimedije, Porsche Communication Management (PCM) obuhvaća dodatne digitalne funkcije i usluge kao na primjer poboljšano online govorno upravljanje Voice Pilot, Risk Radar za aktualne informacije o prometnim opasnostma, kao i bežični Apple CarPlay te ostale Connect usluge.
Sada je serijski i asistenta za pridržavanje vozne trake uključujući prepoznavanje prometnih znakova, kao i tempomat s održavanje razmaka, sustav Night Vision Assist, asistent za promjenu traka, LED matrix prednja svjetla uključujući PDLS Plus, Park Assistent kao i Surround View i head-up zaslon.
Novi Porsche Panamera već se može naručiti kod domaćih trgovaca, a isporuke kreću od kraja listopada.
U Njemačkoj cijene za Panameru startaju od 91.300 eura, za Panamera 4 od 95.300 eura, dok Panamera 4S E-Hybrid stoji od 126.900 eura. Top modeli, Panamera GTS stoji od 137.000 eura, a Panamera Turbo S od 180.000 eura do registracije...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....