Voziti jedan Porsche uvijek je posebno iskustvo, a još ako priliku imate voziti gotovo sve modele u gami. Tada se može kazati kako je riječ o pravoj svetkovini za svakog ljubitelja automobila.Upravo to i je bit Porsche Road Toura, karavane većine aktualnih modela iz Porsche izloga koja posjećuje zemlje regije, a koja je stigla i u Hrvatsku, točnije u Istru.
Foto: Fran Kurelac
Kada smo stigli pred hotel Lone u Rovinju dočekali su nas uglancani Porscheovi modeli poput Panamere E Hybrida, Macana S i Cayennea Turbo S, no našu su pažnju više zaokupili modeli potpuno nove generacije 911 Carrera S i 4S te fantastični 911 Turbo S. Bila je to prva prilika kako bismo isprobali u vožnji novu Carreru koja po prvi puta na tržište stiže s novim 3,0-litrenim boxer motorom potpomognutim turbo punjačem koji u S izvedbi postiže 420 KS. Tako u vožnji nova Carrera S ponovo pokazuje zašto je jedan od najboljih sportskih automobila svih vremena, premda odsad uz karakteristično fijukanje turba. Turbo se ovdje našao zbog povećanja snage, a li pridonosi i boljim brojkama potrošnje i emisije ispušnih plinova. Valja spomenuti i da osim novog motora, Carrera ima potpuno novi ovjes te PSM sustav pa je upravo Carrera odabrana za slalom vožnju za novinare na pisti aerodroma kod Vrsara kada je su do izražaja došla njena agilnost i upravljivost.
Potom smo u brutalnom modelu 911 Turbo S od 580 KS na pisti imali priliku isprobati kako funkcionira Launch control što je bilo zaista neponovljivo iskustvo! Razlog: 911 Turbo S do 100 km/h deklarativno stiže za 2,9 sekundi, a do 200 km/h za 9,9 sekundi i vozi do 327 km/h. U praksi i pod budnim okom Porscheovih instruktora do 100 km/h iz stajanja uz Launch control stizali smo za tek 2,6 sekundi! na koncu, bio je to tek jednodnevni mali pogled domaćih novinara u svijet mogućnosti današnjih Porscheovih modela, ali zato vrlo upečatljiv i poučan za brušenje vlastitih vozačkih umijeća.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....