NOVI GRADSKI ŠMINKER

POGLEDAJTE PRVE SLUŽBENE FOTOGRAFIJE i doznajte sve detalje novog Audija A1!

 
 Audi

Sudeći prema prvim fotografijama koje je Audi servirao novinarima slobodno možemo kazati kako su u Ingolstadtu s drugom generacijom gradskog šminkera odlučili raskrstiti s unificiranim dizajnom svih modela. Novi A1 tako plijeni atraktivnim nastupom koji je inicijalnim dizajnerskim smjerom vezan uz nove modele poput A6, A7 i Q8, ali koji zahvaljujući jedinstvenim detaljima na karoseriji zrači osobnošću. „Zijev efekt“ kod novog je Audija A1 uspješno izbjegnut jer izgled je za razliku od prethodnika bitno agresivniji, poviše velike Single frame maske smještena su tri usisnika za dovod zraka, dok stražnji kraj djeluje snažno sa zanimljivo oblikovanim svjetlima. Ponuda aluminijskih naplataka od 15 do 18 cola, izbor od 11 boja i dvobojne varijante zadovoljit će sve ukuse dok će zahvaljujući doplatnom paketu S Line unutrašnjosti (sportska sjedala, aluminij…) i vanjštine (veći usisnici za zrak u prednjem braniku, pragovi i veći stražnji spojler) dojam biti još atraktivniji.

Foto: Audi

Po pitanju dimenzija novi Audi A1 u dužinu mjeri točno četiri metra, širok je 1,7 metara i visok 1,4 metra pa ni u kabini ne bi trebalo biti tijesno, a solidan je i prtljažnik od 335 litara. Unutrašnjost je sazdana od čvrstih i kvalitetnih materijala te djeluje vrlo moderna s ugrađenom 10,25 inčnom digitalnom instrumentnom pločom i upravljačem s prekidačima za upravljanje brojnim funkcijama, a detalji u boji pritom podižu dojam i uspješno nadvladavaju sivilo. U ponudi će se naći MMI Radio plus sustav s 8,8 inčnim ekranom osjetljivim na dodir te doplatni MMI Navigation plus ustav s 10,1 inčnim ekranom. Od ostalih zanimljivih opcija nudit će se i grijana sjedala, paket ambijentalne rasvjete od 30 boja, paket povezivosti s podrškom Android Auto i Apple CarPlay sustava te Bang & Olufsen audio sustav s 11 zvučnika.

Audi

Zanimljivo, ispod prednjeg poklopca neće se nuditi niti jedan dizelski stroj već samo benzinci i to 1.0 trocilindraš te 1.5 i 2.0 četverocilindarski strojevi d 95 do 200 KS upareni s ručnim te DSG mjenjačima s dvije spojke dok će samo izvedba 40 TFSI stizati sa 6-stupanjskom automatikom. Za kraj valja spomenuti i svu silu elektronike za vrhunsku sigurnost. Nema sumnje, Audi se ponovno dobro pripremio za lov na kupce u premium gradskoj klasi s konkurentima poput Minija Coopera.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 14:23