Ford je predstavio Ford Fusion Hybrid vozilo sa sustavom autonomnog upravljanja. Već prije tri godine Ford je s prvim Fusion Hybridom s autonomnim sustavom vožnje započeo testiranja, a sve što su dotad otkrili i naučili ugradili su u gore navedeno vozilo. Tako je u odnosu na početni model s kojim su započela testiranja dodan novi hardver. Ugrađeni su novi LiDAR senzori koji imaju veće vidno polje, pa tako automobil koristi dva senzora (a ne četiri kao kod prvog testnog modela) što ga čini jednostavnijim za proizvodnju.
U Fordu su posebno ponosni na sustav tzv. "virtualnog vozača", koji se odnosi na to da auto mora biti sposoban za upravljačem izvesti manevre poput čovjeka. Kako bi to postigli, novi autonomni Fusion Hybrid koristi spomenute LiDAR senzore, kamere i radare, ali i nove algoritme za snalaženje u prostoru i planiranje rute, računalni vid i strojno učenje, kao i detaljne 3D karte.
Odgovornosti "virtualnog vozača" mogu se podijeliti u tri zadatka: osjetiti okolinu, koristiti percepciju za donošenje odluka te sama kontrola automobila. Pritom se "mozak " Fordovog autonomnog vozila se nalazi u prtljažniku gdje se generira čak 1 terabajt podataka na sat. Kako bi se osiguralo da svi mehanički sustavi rade kao što su dobili upute tu je sofisticirana mreža, slična živčanom sustavu ljudskog tijela. Sve to zahtjeva veliku količinu snage. Zbog toga je autonomni Fusion Hybrid opremljen generatorom struje koji omogućava opskrbu energijom.
Nova generacija autonomnog Forda predstavlja još jedan korak na putu ka potpuno autonomnim automobilu koji Ford planira plasirati na tržište 2021. godine. Flota autonomnih vozila već se naveliko testira u Michiganu, Kaliforniji i Arizoni, a ove godine Ford planira povećati broj ovakvih vozila za još 90 primjeraka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....