Land Rover je nakon osvježenog Velara sada predstavio i redizajniraju izvedbu Discoveryja. Očekivano, promjene nisu drastične, ali su zapravo brojne. Tako novi Discovery sada ima nešto drugačiji dizajn, a mnogi će prvo zamijetiti nova LED svjetla s drugačijim svjetlosnim potpisom, redizajnirane odbojnike kao i nove naplatke. Novost je i R-Dynamic paket uz koji automobil dobiva još agresivniji nastup.
Velikih novosti ima u unutrašnjosti u kojoj sada dominira 11,4-inčni zaslon osjetljiv na dodir putem kojeg se upravlja novim Pivi infotainment sustavom koji podržava online ažuriranje. Uparivanje mobitela moguće je putem Apple Car Play i Android Auto sustava, a ispred vozača se nalazi 12,3-inčni digitalni kokpit.
U Land Roveru su odlučili ponuditi i naprednije motore. Cijela paleta motora novog Discoveryja:
· P300: 300 KS (221 kW), 2,0-litarski, četverocilindarski benzinski motor s MHEV, 400 Nm okretnog momenta pri 1.500 - 4.500 okr/min
· P360: 360 KS (265kW), 3,0-litarski, šesterocilindarski benzinski motor s MHEV, 500 Nm okretnog momenta pri 1.750 - 5.000 okr/min
· D250: 249 KS (183 kW), 3,0-litarski, šesterocilindarski dizelski motor s MHEV, 570 Nm okretnog momenta pri 1.250 - 2.250 okr/min
· D300: 300 KS (221 kW), 3,0-litarski, šesterocilindarski dizelski motor s MHEV, 650 Nm okretnog momenta pri 1.500 - 2.500 okr/min
Dakle, sve verzije dobile su mild-hibridni pogon kako bi bile efikasnije. Napomenimo i da standardni zračni ovjes pruža izvanrednu udobnost u vožnji na svim podlogama, odlikuje se automatskim spuštanjem vozila u skladu s brzinom, radi poboljšavanja aerodinamičkih svojstava i smanjenja potrošnje goriva u vožnji na autocesti.
Osvježeni Defender na naše tržište stiže početkom 2021. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....