
Prije samo nekoliko godina, njemački premium proizvođači trudili su se popuniti svaku tržišnu nišu, pa kako mala ona bila. No dolaskom elektrifikacije, taj trend se promijenio. Ogromna ulaganja u SUV-ove i električne automobile te štednja rezultirali su time su da proizvođači više nemaju dovoljno financijskih sredstava za ulaganje u modele koji se ne prodaju u velikim brojkama. I tako se asortiman modela rapidno smanjuje. Primjerice kabrioleti su pred izumiranjem, klasični coupe modeli također, a sve manje i elegantnih automobila s četvera vrata i stražnjim coupe dijelom. Mercedes CLS, pionir ovog stila i model koji je svojedobno izazvao pravu pomamu, već je otišao u mirovinu, a upravo odlazi i BMW serije 6 Gran Coupé.
U Audiju je prethodni model A5 već ukinut nakon što je novi A4 preimenovan u A5, a svi znakovi upućuju i na rastanak od prestižnog A7. Nova generacija modela A6 trebala bi stići ovog ljeta. Model prvotno trebao zvati A7, slično kao i A5, no Audi se nedavno ponovo predomislio oko svojeg imenovanja pa će A6 zadržati svoj naziv. No to ne znači da će A7 ostati.
Naime, iako to službeno nije objavio, Audi je "između redaka" otkrio da A7 odlazi. Razlog je vrlo jednostavan. A7 Sportback dijeli platformu i tvornicu sa starim A6, a prelaskom na novi A6 ovaj će se model morati ukinuti, osim ako Nijemci već ne u tajnosti ne rade na nasljedniku, što je teško za vjerovati.
Posljednja generacija A7 Sportbacka lansirana je početkom 2018., nakon čega je uslijedio redizajn sredinom 2023. godine. Sada se njegova karijera bliži kraju nakon samo dvije generacije. No to nije nikakvo iznenađenje, s obzirom na to da je konkurencija već odustala od svojih sličnih modela.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....