Krajem listopada prošle godine Bugatti je ‘upozorio‘ svoje vjerne kupce kako vrijeme za kupnju Chirona ističe. U tom trenutku još uvijek je bilo dostupno 40-ak primjeraka, ali i tome je došao kraj, jer su svi planirani hiperautomobili već rasprodani.
Ukupno 150 kupaca s ‘dubokim džepovima‘ prošle godine je od Bugattija naručilo automobile. Njih 40 odlučilo se za ‘najekstremniji Bugatti ikada‘ zvan Bolide.
Iako je zvijer ‘rezervirana za stazu‘ u svojem produkcijom obliku predstavljena još u kolovozu na The Quailu, francuskoj marki trebalo je samo nekoliko mjeseci da ih proda sve. Isti su bili dostupni po cijeni od 4 milijuna eura (30 milijuna kuna), a neće se isporučiti do 2024. godine.
2021. godina bila je aktivna za Bugatti jer je proizvođač također započeo isporuku Super Sporta 300+, a tu je bio i jedinstveni La Voiture Noire vrijedan 13,4 milijuna dolara (100.7 milijuna kuna).
Osim toga, sve jedinice modela Divo su prodane tijekom posljednjih godinu dana, nakon što je kompanija otvorila četiri izložbena prostora u Tokiju, Singapuru, Rijadu i Manchesteru.
Što se tiče onoga što Bugatti ima planirano za ovu godinu, to je deset primjeraka Centodiecija. Isporuke Super Sporta 300 uskoro će početi kao dio Bugattijevog većeg plana za isporuku najmanje 80 vozila ove godine.
Naravno, ova godina je važna iz još jednog razloga – novoosnovana zajednička tvrtka Bugatti Rimac počet će s radom 435 zaposlenika. 300 njih će raditi u Zagrebu, a ostalih 135 u Molsheimu. Tu je još i 180 ljudi iz razvojnog centra Volkswagen Grupe u Wolfsburgu.
Prisjetimo se, Rimac Grupa drži 55 posto dionica, dok preostalih 45 posto pripada Porscheu. Mate Rimac, osnivač i direktor Rimac Automobila, direktor je nove kompanije sa sjedištem u Svetoj Nedelji.
Porsche će služiti kao ‘strateški dioničar‘ s predsjednikom Porschea Oliverom Blumeom na čelu, zajedno s Lutzom Meschkeom, zamjenikom predsjednika Porscha i financijskim direktorom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....