Sve smo bliže službenom predstavljanju dugoočekivane, osme generacije Volkswagen Golfa koja bi trebala biti nakon salona u Frankfurtu na posebnom događanju. Naravno, osim „običnih” verzija, iščekuju se i paprene GTI i R verzije koje će također stići dogodine. Ono što entuzijaste zanima su naravno brojke i tehnologija koju možemo očekivati, a ekipa iz Top Geara razgovarala je s Jostom Capitom, šefom razvoja R divizije koji im je otkrio nekoliko detalja. Njih je prije svega zanimalo hoće li možda novi Golf 8 R imati „drift mode” kakvog imaju primjerice Ford Focus i novi Mercedesovi AMG modeli. Pinto je odgovorio kako po njemu Golf R nije model za „drift mode”, čime je dao do znanja kako U Volkswagenu vjerojatno računaju na nešto ozbiljniju publiku.
Sljedeće pitanje odnosilo se na sustav upravljanja svim kotačima što smo mogli vidjeti kod direktnog konkurenta – Meganea RS, ali i kod drugih, većih i luksuznijih modela u Volkswagen grupaciji. Odgovor? Ne – Capito smatra kako to nije nužno na modelu veličine Golfa. Osim toga, bilo je govora o motorizaciji. U Volkswagenu su odlučili kako će R biti pokretan klasičnim turbobenzincem (neće biti elektrifikacije, na radost purista). Snaga? Iako je bilo spekulacija kako će novi R imati oko 400 KS, čini se kako to ipak nije slučaj. Šef R divizije rekao je kako će ta brojka ipak biti bliža 300 KS, a kao glavni razlog naveo je taj što bi jurilica od 400 KS jednostavno bila – preskupa! Cilj je proizvesti model koji će stajati ispod 50 tisuća eura u Njemačkoj, a istraživanja su pokazala kako kupci ne žele dodatnu snagu, odnosno nisu je spremni platiti više. To je dakle sasvim logičan potez, budući da će i s 300-tinjak KS novi R jurcati (još uvijek aktualna generacija stotku hvata za tek nešto više od 5 sekundi, a te brojke će se samo dodatno smanjiti) i mamiti osmijeh na lica budućih vlasnika.
*na slici je render napravljen od strane Auto Bilda
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....