Njemački proizvođač odlučio je napraviti izmjene u nomenklaturi svojih motora. I dok nazivi modela ostaju isti, promjena ima u samom nazivu motorizacije. Naime, zbog downsizinga, oznaka za volumen motora koja se dosad koristila postaje sve manje popularna, pa će novi motori dobivati nazive prema snazi motora.
Oznake će biti u obliku dvije brojke, pa će tako svi modeli snage između 81 kW i 96 kW nositi oznaku "30" na stražnjem dijelu. Brojka "35" krasit će model snage između 110 kW i 120 kw, dok je broj "40" rezerviran za modele koje pogone motori snage između 125 kW i 150 kW. Takva nomenklatura nastavlja se sve do broja "70" za modele koji imaju više od 400 kW.
Oznake vrijede za sve modele neovisno o pogonu, pa će uz benzince i dizelaše ove oznake biti prisutne i na g-tron te e-tron modelima. Iz Audija napominju kako je upravo razvoj novih tehnologija (hibrida i električni modela) razlog promjene oznaka modela, jer se veći naglasak stavlja na snagu motora nego na obujam. Ipak, na najsnažnije, S i RS modele te model R8 neće se primjenjivati ove oznake iz očitog razloga- kada su ti modeli u pitanju, svi znaju o čemu je riječ.
S novim nazivima, dosadašnji A3 1.6 TDI postat će Audi A3 30 TDI, A1 1.0 TFSI "postati" A1 25 TFSI, dok će Audi A8 3.0 TDI dobiti naziv A8 50 TDI, te će ujedno biti i prvi model na kojem će se nove oznake primijeniti.