Alfa Romeo Giulia ove godine slavi svoj 10. rođendan. To je čini jednom od najstarijih limuzina na tržištu. Nažalost, ova Alfina ikona uskoro će se prestati proizvoditi i sada je izvjesno da će s njenim odlaskom "umrijeti" i posljednja limuzinska Alfa.
Naime, kada debitira 2026. godine, nova Giulia više neće biti limuzina.
Umjesto toga, Stellantis očito želi unijeti dašak svježine u Alfin portfelj i to s "novim stilom karoserije" koji uzima u obzir sve manju potražnju za klasičnim automobilima s četvera vrata. Novi šef Alfa Romea Santo Ficili dao je ovu zanimljivu najavu u intervjuu za francusku publikaciju L‘Argus. On je rekao da će nadolazeća Giulia imati "novi dizajn s novim oblikom karoserije".
Iako novi model neće biti klasičan SUV, jer tu ulogu će i dalje igrati novi Stelvio, pretpostavlja se da će Giulia postati nekakav crossover. Glasnogovornici tvrtke ranije su sugerirali da bi nova Giulia mogla biti liftback s pet vrata u stilu Citroëna C5 X, Peugeota 408 i nedavno predstavljenog DS N°8.
Auto bi mogao dobiti veći razmak od tla nego tipična limuzina, a vjerojatna je i prilično zakrivljena linija krova.
Kakav god automobil na kraju ispao Alfa vjeruje da će biti atraktivan. U izjavi za Motor1 prošle godine, bivši šef Alfe Jean Philippe Imparato rekao je: "Ono što smo dizajnirali je bomba. Ne bismo mogli završiti dizajn ovog automobila da nismo bili apsolutno zaljubljeni u njega. Sada jesmo."
Automobil će prilično sigurno biti osjetno veći od trenutačne Giulije. Aktualni model ima samo 465 cm, što je danas manje i od Škode Octavije. Novi automobil trebao bi biti i osjetno prostraniji zahvaljujući većem međuosovinskom razmaku.
Za razliku od trenutačne Giulije s benzinskim i dizelskim motorima, nasljednik će se temeljiti multienergetskoj platformi. Iako se isprva govorilo samo o električnom pogonu, Santo Ficili je nedavno otkrio da je plan promijenjen i da su motori s unutarnjim izgaranjem i dalje u planu za novi automobil. No sigurno je da će legendarni 2,9-litreni V6 motor iz Giulije Quadrifoglio nažalost nestati.
No V6 je i dalje opcija jer mehanički srodni Dodge Charger Sixpack ima trolitreni redni šesterocilindraš s dva turba i do 550 KS.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....