Nakon 'Dieselgate' skandala 2015. godine, kada su Volkswagen, Audi i Porsche uhvaćeni u korištenju softvera za varanje na testovima emisija, sve je krenulo nizbrdo za dizelaše.
Mnogo proizvođača, od BMW-a do Jaguara, počelo je izbacivati dizel iz svoje ponude. Ipak, čini se kako VW ne odustaje u potpunosti od dizela.
Naime, u obraćanju javnosti, njemački proizvođač automobila obvezao se na korištenje dizelskih motora do kraja ovog desetljeća, nakon čega će cijela linija biti u potpunosti zamijenjena električnim vozilima.
Volkswagen grupa je, nakon što je postala poznata kao 'Dieselgate', uložila većinu svojih resursa u elektrifikaciju. Ne samo da je grupa već razvila mnoštvo električnih vozila, poput Porschea Taycana, Audija e-trona GT i VW-a ID.4, lansirala je Electrify Americu – višeplatformsku mrežu za punjenje posvećenu poboljšanju infrastrukture za punjenje EV-ova u Sjevernoj Americi. U Europi, Aziji i Africi, kompanija još uvijek nudi nekoliko dizelskih modela.
Volkswagen ih želi održati na životu. Kako bi to učinili i osigurali da su 'čišći' nego ikad, četverocilindrični TDI motori isporučeni u Europi nakon lipnja 2021. mogu raditi na parafinskom dizelu – novorazvijenom gorivu koje se oslanja na biokomponente.
Biodizel s parafinskom bazom proizvodi se od biološkog otpada poput hidrotretiranog biljnog ulja, jestivog ulja, piljevine i još mnogo toga.
'Upotrebom ekološki prihvatljivih goriva u odobrenim Volkswagenovim modelima omogućujemo kupcima diljem Europe da značajno smanje svoje emisije CO2 čim gorivo bude lokalno dostupno', objašnjava prof. Thomas Garbe, voditelj odjela za benzinska i dizelska goriva u Volkswagenu.
'Na primjer, upotreba parafinskih goriva je razumna dodatna opcija, posebno za tvrtke s mješovitom flotom sastavljenom od modela s električnim i konvencionalnim pogonima'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....