
MG4 je bio jedan od prvih modernih električnih auta iz Kine koji je postigao veliki uspjeh u Europi. Iako je model tek star tri godine i još uvijek vrlo aktualan, MG je već napravio nasljednika, a danas su objavljene i prve službene fotografije te fotografije iz kineskog Ministarstva industrije i informacijske tehnologije. Ne radi se o redizajnu već o potpuno novoj generaciji, što još jednom pokazuje kojom brzinom Kinezi razvijaju nove modele.
Novi MG4 dosta je veći od modela kojeg zamjenjuje. Dugačak je 4395 mm, širok 1842 mm, i visok 1551 mm te ima međuosovinski razmak od 2750 mm. To ga čini 108 mm dužim, 6 mm širim i 35 mm višim od prve generacije, dok je međuosovinski razmak porastao za 45 mm.
Dizajn novog MG4 nije nimalo sličan modelu koji zamjenjuje, a to se posebno dobro vidi sprijeda. Dok još aktualni model ima oštre linije i agresivne rubove, u novom dominiraju nabori, krivulje i ima puno manje ravnih linija od starog. Tu su i nova prednja svjetla, drugačija "maska", nova "hauba"...Stražnji dio je također transformiran, te auto ima svjetlosnu traku, prilično zanimljiva stražnja svjetla i drugačiji odbojnik. Čini se da su stražnja svjetla MG4 inspirirana Cybersterom i imaju svjetlosne potpise u obliku strelice.
Novi je i pogon. Za sada je u podacima kineskog regulatora otkriven jedan motor koji ima 163 KS. Maksimalna brzina automobila je 160 km/h. Za usporedbu, "stari" MG4 ima osnovni motor od 170 KS ali teži 1641 kg, dok novi ima samo 1485 kg. Čini se da će snažnije verzije, kao i moćni XPower s dva motora biti predstavljene uskoro. Nema nikakvih podataka o kapacitetu baterije, no zna se da ima LFP kemiju.
Iako je aktualni MG4 vrlo popularan u Europi i u drugim dijelovima svijeta, u Kini je pao u nemilost kupaca. Naime, nakon premijere sredinom 2022., MG je u Kini prodavao više od 5000 primjeraka mjesečno, ali prodaja je oštro počela padati od početka 2023. godine. U veljači ove godine u Kini je prodano samo 13 primjeraka ovog automobila što objašnjava ovako brz dolazak nasljednika.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....