KOŠTAO IH DIESELGATE

NAKON POVLAČENJA S TRKALIŠTA VW Grupa započinje rasprodaju obiteljske srebrnine, Ducati bi mogao prvi na bubanj

Više je razloga za prodaju Ducatija novom vlasniku nego protiv, a najveći su plaćanje milijardi eura naknada i kazni nakon afere Dieselgate te okretanje Volkswagena elektrifikaciji vozila, što košta
 Ducati

Volkswagen Grupa je u fazi transformacije i još uvijek u poslu čišćenja nereda koji je ostao nakon skandala Dieselgate, a prvi potezi za uštede unutar koncerna kako bi se platile milijarde eura kazni i obeštećenja, odnosili su se na promptno povlačenje Volkswagena iz svjetskog prvenstva u reliju te Audija iz utrka izdržljivosti. Red je sada čini se došao i na prodaju "obiteljske srebrnine", zapravo nekih od marki pod okriljem grupe.

Ducati

Prema Reuersu, Volkswagen Grupa je već u kontaktima s potencijalnim kupcima Ducatija, talijanskog proizvođača motocikala kojeg je Audi 2012. kupio kao tvrtku gubitaša za 860 milijuna eura i još pokrio 200 milijuna eura minusa. Vrijednost uspješnog Ducatija danas se procijenjuje na oko 1,5 milijardi eura i nema sumnje kako je riječ o dobroj "udavači" za koje neki od velikih imena poput Honde i Yamahe već stoje u redu.

Ducati

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 06:30