neodrživo na struju

Nakon Mercedesa i šefovi Renaulta ‘sami sebi skočili u usta‘: Još dugo godina će nuditi benzince

Renault usvaja strategiju "dvostruke staze", a klasični motori ostaju u fokusu barem još naredno desetljeće

Luca de Meo

 Morissard Aurelien/ABACA/Shutterstock Editorial/Profimedia

Renault se neće u potpunosti posvetiti elektrifikaciji svoje flote, već planira zadržati motore s unutarnjim izgaranjem (ICE) kao dio svoje ponude još dugo godina. Ova odluka dolazi kao odgovor na promjenjive tržišne trendove i sporiji prihvat električnih vozila među potrošačima.

Pod vodstvom izvršnog direktora Fabricea Cambolivea, Renault usvaja strategiju "dvostruke staze" koja će omogućiti brendu da istovremeno nudi i klasična i električna vozila. Ova pristupačna taktika omogućit će Renaultu da se prilagodi i odgovori na fluktuirajuće tržišne zahtjeve.

image

Renaultova tvornica u Valladolidu, Španjolska

Renault

Unatoč ranijim najavama Luce de Mea, izvršnog direktora grupe, o potpunom prelasku Renaultove europske linije na električna vozila do kraja desetljeća, planovi su prilagođeni s obzirom na tržišne uvjete. Renault predviđa da će benzinski i hibridni automobili i dalje činiti značajan dio tržišta do 2040. godine.

CŠef marke Renault Fabrice Cambolive je na Ženevskom međunarodnom sajmu automobila izjavio da će Renault nastaviti nuditi i električna i klasična vozila u svim segmentima, uključujući i hibridne modele. Ovim pristupom, novi modeli poput električnog Renaulta 5 prodavat će se uz klasične modele poput Clija, održavajući snažnu prisutnost u segmentu malih automobila.

image

Renault Clio

Zvonimir Jurčić

Renault nije jedini proizvođač koji revidira svoje planove proizvodnje. Nedavno je i Mercedes Benz prilagodio svoje prognoze, naglasivši kontinuirani razvoj ICE i hibridnih tehnologija kroz sljedeće desetljeće te Škoda.

image

Renault R5 E-Tech electric

AFP

Osim toga, Renault formira strateško partnerstvo s kineskim proizvođačem Geely, usmjereno na razvoj klasičnih i hibridnih motora. Ovo 50-50 zajedničko ulaganje proizvodit će motore ne samo za Renault i Geely, već i za druge brendove poput Volva, Protona, Nissana, Mitsubishija i Punch Torina, te bi moglo poslužiti i kao dobavljač za treće strane.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. studeni 2024 03:38