
Na domaće tržište stigao je novi Hyundai Inster koji će dodatno zaoštriti konkurenciju u klasi gradskih električnih automobila.
Atraktivno dizajnirani novitet dugačak je 3,83 metara te ima prednji pogon, pet vrata i četiri sjedala. Visina od 1,57 metra uklapa se u crossoverske trendove, a karoseriji širine tek 1,61 metar stabilnost daje osovinski razmak od dobrih 2,58 metra.
Ručke stražnjeg para vratiju skrivene su u okvirima prozora, a prtljažnik mjeri od 280 do čak 351 litre, ovisno o položaju kliznih stražnjih sjedala.
Kabina, u kojoj se nasloni sva četiri sjedala mogu preklopiti opremljena je, između ostalog i naprednim sustavima sigurnosne i digitalne tehnologije, s dva zaslona od 10,25”, jednim za instrumente i drugim dodirnim, za multimediju.
Inster je dostupan s dvije vrste pogona.
Osnovni Standard Range s baterijom kapaciteta 42 kWh i deklariranim dosegom 327 kilometara te elektromotorom snage 96 KS do 100 km/h ubrzava za 11,7 sekundi i postiže najveću brzinu od 140 km/h, dok verzija Long Range daje i veći doseg i još bolje performanse.
Baterija kapaciteta 49 kWh traje do 370 kilometara, a s elektromotorom snage 114 KS do 100 km/h sprinta za 10,6 sekundi i postiže najveću brzinu od 150 km/h.
Najveća podržana snaga punjenja na brzim DC punionicama za obje verzije iznosi 120 kW, na standardnima AC 11 kW.
Što se tiče opreme, dostupna su tri paketa: Urban, Smart i Ultra.
Već osnovni uključuje paket sigurnosnih sustava, infotainment s navigacijom i dodirnim zaslonom od 10,25”, digitalne instrumente 10,25”, automatsku klimu, stražnje senzore i kameru, volan u koži, pametni ključ, električni paket stakala, trofazni punjač 11 kW...
Najskuplja Ultra daje i pogodnosti poput toplinske pumpe, grijanja baterije, grijanja volana i prednjih sjedala, aluminijskih naplataka, LED svjetala, kliznih stražnjih sjedala...
Hyundai Inster dolazi se 5-godišnjim jamstvom bez ograničenja kilometraže.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....