Četvrta generacija Honde CR-V već je neko vrijeme prisutna na domaćem tržištu, a sada je uvoznik označio početak prodaje hibridne izvedbe svog najpopularnijeg SUV modela. Dakle, dizelaš se više ne može naručiti u modelu CR-V, a alternativa po pitanju štedljive vožnje je stigla u obliku 2,0-litrenog atmosferskog benzinca i-VTEC opremljenog Atkinsonovim principom stvaranja veće toplinske efikasnosti te elektromotora i pomoćnog generatora. Isporučuje sistemsku snagu od solidnih 184 KS i 315 Nm. Pritom su dostupna tri režima rada putem iMMD-a (Intelligent Multi-Mode Drive): samo na struju, kombinacija struje i benzina ili samo na benzin.
Snaga se pritom na prednju osovinu, ili na obje u varijanti 4x4, prenosi putem CVT mjenjača, a vožnja je, kao i u svakom dobrom hibridu, zanimljivo iskustvo. Naizmjeničan rad benzinskog i elektromotora u vožnji je fino sinkroniziran bez obzira na ritam vožnje, uključivanje benzinca je pritom uvijek tiho i uglađeno, a iznenađuje i tišina u vožnji, čak i samo s benzinskim motorom u pogonu. Kad zatreba, pun pritisak na papučicu gasa CR-V Hybrid već za 8,8 sekundi stiže do 100 km/h iz stajanja dok maksimalna brzina iznosi 180 km/h.
U praksi, u gradu gotovo 80 posto vožnje odrađuje samo elektromotor, pa uz otvorenu cestu i auto cestu kada sustav djeluje kombinirano dolazimo do zanimljive prosječne brojke od tek 5,5 litara. Toliko malo nije trošio ni dizelaš... Po pitanju cijena uz Honda CR-V Hybrid uz početnu opremu Comfort stoji 260.690 kuna, dok najskuplja izvedba 4WD Executive stoji 353.990 kuna do registracije. Vozila se već mogu isprobati kod ovlaštenih trgovaca Honde...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....