Na domaće tržište stigao je jedan od najvažnijih noviteta godine - Renault Mégane E-Tech.
Osim imena i oblika karoserije (hatchback), E-Tech s postojećim Méganeom gotovo i nema dodirnih točaka. Duljinom od 4,21 metar, punih je 15 cm kraći i bliži Capturu (4,23 metra), od kojeg je niži sedam centimetara (150 cm), ali uz četiri centimetra dulji međuosovinski razmak i gotovo dvostruko veći prtljažnik (440 prema 265 litara).
Unutrašnjost je prostranija od one u običnom Méganeu. Straga ima neusporedivo više mjesta za glavu, a sjedala su - za razliku od većine električnih automobila - na normalnoj visini, pa koljena ne udaraju o bradu.
Tajna je u svega 11 centimetara debeloj bateriji koja osim opuštenijeg sjedenja i manjeg otpora zraka, pruža čak 9 centimetara niže težište nego u postojećem Meganeu.
Francuski crossover pokreće sasvim nova generacija elektromotora, a u ponudi su dvije izvedbe - 130 KS s okretnim momentom od 250 Nm i 220 KS s 300 Nm.
Slabije izdanje do stotke stiže za sasvim pristojnih deset, a snažnije za svega 7,4 sekunde.
U ponudi su i dvije baterije kapaciteta 40 kWh za 300 kilometara dosega i 60 kWh za 450, odnosno 470 kilometara dosega s Evolution Extended Rangeom.
Prošloga mjeseca, na EuroNCAP testu sigurnosti, električni Megane osvojio je maksimalnih pet zvjezdica.
Cijene startaju na 275.900 kuna što znači da bi s ulovljenim poticajima Mégane E-Tech trebao biti dostupan za 205.900 kuna.
Renault Mégane E-Tech trenutno je dostupan za naručivanje, a u službenu prodaju kreće u mjesecu rujnu.
Naše opširnije dojmove iz vožnje s međunarodne prezentacije u Malagi pročitajte OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....