Danas je Mercedes-Benz digitalno predstavio koncept svog novog kompaktnog električnog monovolumena – EQT. Koncept je izveden na temelju nadolazeće druge generacije laganog gospodarskog vozila Citan, osim ‘EQ‘ električne verzije, kao modeli T-klase nudit će se i s benzinskim i dizelskim pogonima.
‘Proširujemo svoju ponudu T-klasom. Svidjet će se obiteljima i privatnim kupcima koji uživaju u slobodnim aktivnostima i trebaju puno prostora i maksimalnu varijabilnost. I kao što koncept EQT pokazuje: nudit ćemo i potpuno električni model u ovom segmentu budućnosti‘, izjavio je Marcus Breitschwerdt, šef Mercedesovog odjela za gospodarska vozila.
U segmentu će se ‘takmičiti‘ s Volkswagenovim Caddyjem, Citroenovim Berlingom i Opelovim Combom, nakon što započne prodaja zakazana za sljedeću godinu. EQT je razvijen u partnerstvu s Renaultom; T-klasa je srodna s trećom generacijom Kangooa, dok će električna verzija EQT sestrinski model Kangooa E-Tech Electric. Oba modela, u svim izdanjima, koristit će Renaultovu CMF-B platformu.
Vanjština koristi novi Mercedesov dizajn, uključujući istaknutu prednju masku s 3D efektom zvijezde i tankim LED dnevnim svjetlima, dok se straga proteže široka svjetlosna traka. Kao i kod svakog koncepta, prikazani su veliki 21-inčni kotači obavijeni u niskoprofilne gume, a ostali istaknuti elementi uključuju panoramski stakleni krov i unutrašnjost presvučenu kožom s integriranim nosačem za skateboard sa stražnje strane. Proizvodne verzije vidjet ćemo kasnije ove godine, no očekujemo ublaživanje dizajnerskih značajaka, iako bi cjelokupni paket trebao ostati sličan konceptu.
Dugim međuosovinskim razmakom i ‘visokim rastom‘ u EQT-u (i T-klasi) maksimiziran je unutarnji prostor u prva dva reda, omogućujući širok izbor prostora za odlaganje u cijeloj unutrašnjosti. Uz to, u naslone prednjih sjedala integrirani su i sklopivi plastični stolovi.
Bijela Nappa koža, koju možemo vidjeti u konceptu, ustupit će mjesto najlonskoj tkanini u serijskim verzijama, no dizajn armaturne ploče, uključujući i središnji zaslon na dodir, ostat će isti. Standardne značajke uključivat će MBUX operativni sustav koji koristi A-klasa i ostali novi modeli. Što se tiče sigurnosti, na raspolaganju su funkcije poput automatskog kočenja u nuždi, zadržavanje u traci, pomoć pri bočnom vjetru, kontrole stabilnosti prikolice i prilagodljivi tempomat.
Mercedes još nije objavio nikakve tehničke specifikacije za koncept, no, obzirom da dijeli iste osnove kao i treća generacija Renaultovog Kangooa ZE, vjerojatno će u ponudi biti iste dizelske i benzinske opcije, u kombinaciji sa šestostupanjskim ručnim ili opcijskim automatskim mjenjačem sa sedam stupnjeva. Što se tiče električne varijante, očekuje se sličan paket baterija i konfiguraciju elektromotora: baterija od 45 kW i električni motor od 101 KS, koji u Kangoou E-Tech nudi domet od oko 265 kilometara.
Kao deveti model Mercedesove električne serije ‘EQ‘, uz T-klasu, proizvodit će se zajedno s Kangoom ZE i Kangoom E-Tech Electric u Renaultovoj tvornici MCA u Maubeugeu u Francuskoj. Više informacija – sljedeće godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....