BMW je upravo objavio nekoliko fotografija nadolazećeg i7, potvrdivši službenu premijeru za travanj. Potpuno električna luksuzna krstarica bavarskog proizvođača bit će predstavljena zajedno s cijelim asortimanom sljedeće generacije Serije 7 kao najsnažnija verzija.
Počevši od samog dizajna, moramo spomenuti ogromnu osvijetljenu rešetku koja pokriva veliki dio prednjeg branika. Ono što je zanimljivo jest da nije potpuno zatvorena, kao što biste to očekivalo od električnog automobila.
Rešetka s bubrezima, slično kao kod XM-a, okružena je tankim kristalnim staklenim LED diodama i drugim parom rasvjetnih jedinica ispod njih, što potvrđuje dizajn podijeljenih prednjih svjetala koje smo vidjeli na kamufliranim prototipima.
Bavarski proizvođač automobila i7 opisuje kao "prvu svjetsku potpuno električnu luksuznu limuzinu", što je tehnički ispravno, jer njegov najveći rival Mercedes-Benz EQS dolazi sa petim vratima. Osim fotografija vanjštine, dobivamo i uvid u kabinu.
Velika novost je BMW Theatre Screen, koji je u suštini ultra široki ekran od 31 inča za putnike straga koji se izvlači iz krovnih obloga. To je drugačiji pristup od 56-inčnog Hyperscreena na kontrolnoj ploči EQS-a, pri čemu je BMW više fokusiran na putnike straga. Theatre Screen nije rezerviran samo za i7, jer je BMW potvrdio da će ga dobiti i drugi vrhunski modeli.
Ostale značajke unutrašnjosti uključuju zakrivljeni zaslon na nadzornoj ploči s najnovijom generacijom iDrive infotainmenta i BMW Interaction Bar. Riječ je o "novoj vrsti svjetlosne i funkcionalne trake" na ploči s instrumentima i vratima koja pružaju vizualnu i haptičku kvalitetu". I7 će također biti opremljen Sky Lounge panoramskim staklenim krovom s LED svjetlosnim nitima.
BMW je bio skroman s detaljima oko električnog pogona, no poznato je da će električna limuzina nuditi domet između 580 i 610 kilometara prema WLTP-u. Kombinirana WLTP potrošnja energije iznosi između 19,7 i 18,9 kWh / 100 kilometara, što je niže od prethodnih procjena objavljenih tijekom razvoja.
Najavu je dao Frank Weber, član BMW-ove uprave, tijekom godišnje konferencije BMW Grupe. Dodao je da će i7 "kombinirati najbolje iskustvo vožnje s vrhunskim digitalnim iskustvom". Prema prethodnim izvješćima, i7 će koristiti bateriju od 120 kWh, dok se priča da će varijanta visokih performansi imati tri elektromotora s kombiniranom snagom od 750 KS (552 kW).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....