Detailing radionice često koriste fotografije prije i poslije prljavih i zapuštenih vozila kako bi promovirale svoje usluge. Međutim, tvrtka iz Chicaga odlučila se za nešto sasvim drugačije u svom marketingu. Tony‘s Touch Auto Detailing objavio je na društevnim mrežama fotografiju unutrašnjosti automobila natopljenu krvlju, prije nego što su prikazali očišćenu verziju.
Očekivano, objava Tony’s Touch Auto Detailinga na Facebooku privukla je veliku pažnju, s više od 27.000 dijeljenja u samo nekoliko dana. Presvlake od tkanine svijetle boje na stražnjoj klupi Hyundaija prekrivene su nečim što izgleda kao mrlje od krvi, što je šokiralo komentatore.
Nakon mnogo komentatora koji su bili jako zabrinuti što se dogodilo, detailing radionica uvjerila je sve da nije bilo ozlijeđenih, dodajući da je "smisao ove objave pokazati svestranost kada je u pitanju uklanjanje mrlja kao i sjajno oglašavanje". Doista, s toliko komentara, lajkova i dijeljenja, ovo se pokazalo kao vrlo uspješna taktika oglašavanja bez troškova.
Ako bismo morali nagađati, najvjerojatnije objašnjenje za mrlje - pod pretpostavkom da je riječ o krvi - jest da je trudnica odvezena u bolnicu ovim vozilom dok je rađala. Kao što je primijetila korisnica Facebooka, to bi mogla biti "posljedica odvajanja posteljice tijekom poroda u automobilu".
U svakom slučaju, moramo priznati da je radionica odradila jako dobar posao oko čišćenja stražnje klupe, karata i naslona sjedala, što je rezultiralo još jednim zadovoljnim kupcem.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....