Lancia je predstavila koncept Pu+Ra HPE, čime je započela njihov novi val elektrifikacije. Električni coupe visokih performansi crpi dizajnersku inspiraciju iz kultnih automobila kao što su Stratos, Beta i Flaminia, a istovremeno nam pruža pogled na to kako bi buduće Lancie mogle izgledati.
Naziv “Pu+Ra” dolazi iz novog čistog i radikalnog dizajnerskog jezika tvrtke, dok je “HPE” kratica za “High Performance Electric”, naklon Beta HPE-u iz 1970-ih, čija je oznaka izvorno označavala “High Performance Estate” .
Slično kao što je kultni Stratos bio inspiriran apstraktnim konceptom Stratos Zero koji je došao prije njega, Pu+Ra HPE vuče dizajnerski utjecaj iz Pu+Ra Zero skulpture predstavljene prošlog studenog.
Rečeno je da je trokraki svjetlosni potpis na prednjoj strani reinterpretacija maske hladnjaka s potpisom marke, a motiv se može vidjeti prenesen na druge dijelove automobila, kao što su poklopci kotača. Stražnji dio automobila, sa svojim strmim rubom palube i kružnim stražnjim svjetlima, bio je izravno inspiriran Stratosom.
Unutrašnjost automobila trebala bi putnicima pružiti "osjećaj doma", i kao takav, Lancia se udružila s talijanskom tvrtkom namještaja Cassina za dizajn kabine. Inspiriran suvremenim dizajnom interijera sa svojim jednostavnim, tečnim oblicima, za prostor se kaže da evocira osjećaj klasičnog talijanskog doma.
Neki od ključnih elemenata dizajna uključuju sjedala nadahnuta jednom od Cassininih legendarnijih fotelja, okrugli stol i okrugle tepihe, kao i tople, udobne materijale kao što su drvo, vuna i nubuk koji doprinose ukupnom "osjećaju doma".
Kabina također ima mnoštvo održivih materijala u skladu s ekološkim etosom koncepta. Sjedala su, na primjer, presvučena mješavinom baršuna s malom količinom kemijske obrade, dok je stol izrađen od bio-baziranog celuloznog acetata, a kartice na vratima obrađene su jedinstvenim materijalom koji kombinira mramornu prašinu s recikliranom tkaninom.
Što se tiče održivosti, više od svega, Pu+Ra HPE predstavlja početak Lancijine strategije elektrifikacije, koja će započeti s novim Ypsilonom 2024., nakon čega će uslijediti samo električna lansiranja od 2026. nadalje. 2028. stiže nova Delta, a do tada talijanski proizvođač planira prodavati isključivo električna vozila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....